۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸
کد خبر: ۵۸۹۵۷۵
حجت الاسلام والمسلمین قریشی مطرح کرد؛

اتحاد و صمیمیت علمای آذربایجان غربی برای خدمت رسانی به مردم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ضمن تقدیر از سفر حضرت آیت الله نوری همدانی به ارومیه گفت: امروز اتحاد و صمیمیت بسیار خوبی میان علمای آذربایجان غربی برقرار است.
قریشی ارومیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی عصر امروز در دیدار با حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به مزایای گردهمایی طلاب و روحانیون گفت: ما به صورت سالانه یک مرتبه گرهمایی طلاب آذربایجان غربی مقیم قم را در این شهر مقدس برگزار می کنیم.

وی افزود: افزون بر برگزاری گردهمایی از ائمه جمعه هر شهر دعوت می کنیم تا با طلاب همان شهر به بحث و گفت وگو بنشینند و از مشکلات طلاب آگاه شوند و با پاسخگویی به سؤالات آن ها زمینه تعامل هر چه بیشتر را فراهم کنند.

حجت الاسلام قریشی خاطرنشان کرد: در استان آذربایجان غربی به همت همه همکاران و مبلغان اتحاد بسیار خوبی میان علما حاکم است.

امام جمعه ارومیه ضمن تقدیر از سفر حضرت آیت الله نوری همدانی به ارومیه ابراز داشت: در سفری که حضرتعالی به ارومیه تشریف آوردید، یک وفاق و همدلی میان علمای آذربایجان غربی ایجاد کرد و امروز این اتحاد و صمیمیت بیشتر شده است./۸۴۱/پ۲۰۳/ق

ارسال نظرات