۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۵۸۷۲۳۴
مدیر حج و زیارت خوزستان:

حجاج برای تکمیل اطلاعات فردی به سامانه حج و زیارت مراجعه کنند

حویزاوی با بیان اینکه سفر حجاج به سرزمین وحی براساس اولویت های از پیش تعیین شده سازمان حج و زیارت صورت می گیرد، گفت: اولویت کنونی با حجاجی است که در برج ۱۱ و ۱۲ سال ۸۵ نام نویسی کردند و بقیه حجاج نیز باید اطلاعات خود را ویرایش کنند.
حج بیت الله خانه خدا کعبه حاج حجاج

ناصر حویزاوی، مدیر حج و زیارت خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از حجاجی که در سال های 1384 تا 1386 هزینه های سفر به سرزمین وحی را در بانک ملی واریز کردند، خواستار مراجعه به سایت سازمان حج و زیارت و نام نویسی و تأیید دوباره اطلاعات شد.

مدیر حج و زیارت خوزستان با اشاره به اینکه روستاییان بسیاری برای شرکت در سفر معنوی حج نام نویسی می کنند، خاطرنشان کرد: حجاجی که در سال های یاد شده هزینه سفر به خانه خدا را پرداخت کردند، حتما در سایت سازمان حج و زیارت نام نویسی کنند چرا که بسیاری به علت عدم اطلاع رسانی، اطلاعات خود را تجدید نکرده و از سفر باز ماندند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه سفر حجاج به سرزمین وحی براساس اولویت های از پیش تعیین شده سازمان حج و زیارت صورت می گیرد، گفت: اولویت کنونی با حجاجی است که در برج 11 و 12 سال 85 نام نویسی کردند و مابقی حجاج نیز باید اطلاعات خود را ویرایش کنند.

حویزاوی با بیان اینکه متقاضیانی که در زمان معین شده نام نویسی نکنند از سفر بازمانده و اولویت به دیگر حجاج تعلق خواهد گرفت، ادامه داد: هم اکنون بازدید از شهرستان ها و عرض تبریک به حجاجی که سال گذشته عازم خانه خدا شدند را از سر گرفتیم البته مدیران و اعضای کاروان ها در 30 آذرماه امتحان های لازم و مربوطه را انجام خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه اسامی مدیران کاروان ها به ما اعلام شده و آزمایش های پزشکی و امتحانات مربوطه از آنها اخذ خواهد شد، گفت: برای شهرستان های حمیدیه، کارون و باوی مدیران کاروان هایی در نظر گرفتیم تا براساس زمان مشخص کلاس های مربوطه و نام نویسی را انجام دهند.

مدیر حج و زیارت خوزستان با بیان اینکه زمان نام نویسی متعاقبا از سوی سازمان حج و زیارت اعلام می شود، گفت: 52 هزار نفر از استان برای اعزام به حج در سال های مذکور هزینه ها را پرداخت کردند که از این میان تاکنون 7 هزار نفر برای تکمیل اطلاعات مربوطه مراجع کردند./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات