۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۵۸۶۷۸۸
ازسوی مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات؛

دوره آموزشی مجازی ویژه همسران مبلغان برگزار می شود

دوره آموزشی مجازی ویژه همسران مبلغان با هدف ارتقای سطح مهارت های تبلیغی همسران مبلغان از سوی مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود.
همایش مبلغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دوره آموزشی مجازی ویژه همسران مبلغان با هدف ارتقاء سطح مهارت های تبلیغی همسران مبلغان از سوی مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود.

براساس این گزارش، این دوره آموزشی در قالب دو ترم به مهارت آموزان ارائه می شود و مهارت آموزان باید هفته ای ۲روز و هر روز به مدت 3 ساعت در کلاس های آنلاین شرکت کنند.

کلاس های نیمسال اول دوره آموزش مجازی ویژه همسران مبلغان با موضوعات روش تدریس و کلاسداری، روش تدریس قرآن کریم، زن و مهدویت، اخلاق و آداب تبلیغ، مهارت های تربیت، روخوانی ، روانخوانی و تجوید از دی ماه ۹۷ تا اردیبهشت 98 برگزار می شود.

کلاس های نیم سال دوم نیز با موضوعات فن رثاء و مداحی، مخاطب شناسی و ارتباط مؤثر، عقاید شیعه، خانواده در اسلام، احکام بانوان و احکام مبتلابه از تیرماه ۹۸ تا پایان مهرماه ۹۸ برگزار می شود.

گفتنی است، همسران مبلغان می توانند جهت نام نویسی در این دوره آموزشی مجازی تا 13 آذر ماه به سامانه اینترنتی بلاغ به نشانی https://el.balagh.ir مراجعه کنند./1324/ت۳۰۳/ج

ارسال نظرات