۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۵۸۶۵۷۳
حجت‌الاسلام والمسلمین اختری:

علمای اسلامی جبهه مقاومت را تقویت کنند

دبیر کل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) با تاکید بر اینکه جبهه مقاومت باید تقویت شود، گفت: علما باید در زمینه مسأله مقاومت ایده علمی قوی داشته باشند و با کمک‌های مالی از طریق وجوهات شرعی به مقاومت کمک شود.
اختری، دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع)، امروز در نشست اتحادیه جهانی علمای مقاومت که در سالن اجتماعات زرین هتل آزادی برگزار شد، گفت: متأسفانه امروز شاهد هستیم هنوز برخی از علما به این درجه از درک نرسیدند که باید توانایی خودشان را در زمینه مقاومت تقویت کنند.

وی افزود: فعالیت‌ علما و همکاری آنان در زمینه مسأله مقاومت باید دارای یک مرکزیت مشخص باشد، متأسفانه امروز برخی اعضا در اتحادیه جهانی علمای مقاومت هنوز به وظیفه خود آشنا نیستند و نمی‌دانند باید چه اقداماتی را انجام دهند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) با اشاره به اینکه رسانه‌ای شدن مباحث مطرح‌شده در اتحادیه جهانی علمای مقاومت نیاز به روابط قوی دارد، گفت: علما باید در زمینه مسأله مقاومت ایده علمی قوی داشته باشند و با کمک‌های مالی از طریق وجوهات شرعی به مقاومت کمک شود.

در ادامه شیخ عبداللطیف مفتی اهل سنت عراق گفت: جبهه حق نباید به جبهه باطل اجازه دهد به او ضربه بزند هرچند جبهه باطل هرگز توانایی نابودی جبهه حق را ندارد، امت اسلام هرگز اجازه نمی‌دهند با محاصره ملت فلسطین دشمنان به اهداف خودشان دست یابند چراکه ما ملتی ایستاده و سربلند هستیم.

شیخ عبداللطیف با استناد به آیات قرآن کریم مبنی بر اینکه خداوند حق را نصرت می‌دهد، ابراز کرد: این قانون الهی است که حق بر طاغوت پیروز شود.

مفتی اهل سنت عراق با تأکید بر اینکه طاغوت توانایی نابود کردن وجدان بشری در زمینه مسأله فلسطین را ندارد، گفت: ما امتی هستیم که دستمان برای حرکت باز است درست است که ازنظر کمیت جبهه حق کمتر از جبهه باطل است اما به امر الهی وعده پیروزی از آن جبهه حق است همان‌گونه که برادران مقاومت در جنگ 33 روزه لبنان و 22 روزه غزه پیروز شدند./813/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات