۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲
کد خبر: ۵۸۳۴۳۶
آیت الله طه محمدی:

دولت فضای مجازی را ساماندهی کند

نماینده ولی فقیه در همدان توجه به فضای مجازی را از امور مهم دولت دانست و گفت: متاسفانه در فضای مجازی عده ای فقط به دنبال تخریب و ریختن آبروی مردم هستند.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان عصر امروز در دیدار جمعی از بسیجیان استان همدان ضمن تشکر از تلاش های بسیجیان در خدمت رسانی به مردم خاطرنشان کرد: اگر تمام ابر رایانه های عالم اجر و مزد یک بسیجی ساده را ضبط کنند باز هم توانایی این کار را نخواهند داشت.

وی ادامه داد: دفاع از ویژگی های اصلی انسان است که در دین اسلام نیز به آن اشاره شده و باید به یاد داشت کسانی که برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) صادقانه به میدان می آیند خداوند آن ها را تنها نخواهد گذاشت.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به وقایع تاریخی در اوایل انقلاب و پس از آن یادآور شد: در حادثه طبس که همه در خواب بودند آن لشکر خداوند بود که برای حمایت از مردم و انقلاب به میدان آمد.

وی تصریح کرد: در روزی که داعش به مجلس شورای اسلامی ما حمله کرد نیز این لطف خدا بود که راه را گم کردند، خدا می داند اگر به صحن مجلس می رفتند چه اتفاقی می افتاد.

آیت الله طه محمدی توجه به فضای مجازی را از امور مهم دولت دانست و عنوان کرد: متاسفانه در فضای مجازی عده ای فقط به دنبال تخریب و ریختن آبروی مردم هستند.

وی به حادثه تروریستی اهواز نیز اشاره کرد و اظهار داشت: آل سعود قرار بود به هر یک از این تروریست ها 200 هزار دلار بدهد و افراد را با وعده پول برای رسیدن به اهداف شوم خود فریب داد.

امام جمعه همدان در پایان با آرزوی موفقیت برای نیروهای های مسلح کشور عنوان کرد: نیروهای نظامی و انتظامی ما با وجود آن که جز نیروهای مسلح هستند اما در بین آن ها افرادی همانند شهید همدانی ها وجود دارند که در این لباس همچون علمای بزرگ اسلام مردم را هدایت می کنند./979/پ۲۰۳/ق

ارسال نظرات