۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۵۸۲۳۹۰
مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی تاکید کرد؛

لزوم استفاده از ظرفیت ها برای حل مشکل اشتغال و معیشت مردم

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی گفت: با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل ها باید مشکل اشتغال و معیشت مردم حل شود و از این ظرفیت‌ها نهایت استفاده را برد.
نصیرایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام مجید نصیرایی، مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی عصر امروز در نشست تبیین ابعاد فرهنگی و سیاسی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی اظهار داشت: ما همیشه به دنبال این هستیم که ساختار و ظرفیت جدیدی را تعریف کنیم.

وی گفت: اما باید بدانیم آیا این ظرفیت‌هایی که وجود دارد به نحو صحیح استفاده می‌شود یا نه و باید از ظرفیت آستان قدس و سپاه بیش از پیش استفاده کرد.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی افزود: با استفاده از این ظرفیت‌ها باید مشکل اشتغال و معیشت مردم حل شود و از این ظرفیت‌ها نهایت استفاده را کرد.

حجت الاسلام نصیرایی با بیان اینکه ظرفیت‌های موجود بالفعل خوبی در استان وجود دارد، تصریح کرد: با حضور نماینده ولی فقیه یک فرصت بی نظیری در استان شکل گرفته است.

وی ادامه داد: کسانی که دغدغه‌مند برای ایجاد تحول هستند از ظرفیت‌های موجود استفاده کنند؛ استفاده از این ظرفیت‌ها می‌تواند الگویی در کشور باشد./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات