۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱
کد خبر: ۵۸۲۰۹۱
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

پرسنل نیروی انتظامی از بهترین خادمان ملت هستند

قالیباف گفت: پرسنل عزیز نیروی انتظامی از بهترین خادمان ملت بوده و همیشه در حال خدمت رسانی به مردم عزیز هستند.
قالیباف قالیباف قالیباف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان محمد باقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادواره 327 شهید سرافراز نیروی انتظامی استان همدان که عصر امروز در حسینیه حضرت امام همدان برگزار شد بیان داشت: امروز مردم نیروی انتظامی را دوست دارند و به این نیرو افتخار می کنند.

وی ضمن تبریک هفته ناجا خاطرنشان کرد: بسیار خوشحالم که در این فضای معنوی و در کنار مزار پاک شهدا و همچنین در خدمت خانواده معظم شهدا و همرزمان سابق خودم در ناجا هستم.

قالیباف تاکید کرد: پرسنل عزیز نیروی انتظامی از بهترین خادمان ملت هستند و همیشه در حال خدمت رسانی به مردم عزیز هستند و باید این نکته را یادآور شوم که کارکنان ناجا مومن، سالم، فرمانده دوست و بسیار قانع هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نیروی انتظامی برای حفظ امنیت مردم و کشور جان برکف است و با تلاش و مجاهدت برقراری امنیت را وظیفه خود می داند.

وی تصریح کرد: هنگامی که بنده به این سازمان آمدم دیدم که روحیه ایثار و شهادت در تک تک کارکنان ناجا وجود دارد و جزء ارکان اصلی خدمت تک تک کارکنان است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تشکر از مردم و لزوم قدردانی از نیروهای نظامی یادآور شد: مردم هنگامی که این رشادت ها و مردانگی ها را می بینند به این خادمان ملت چند برابر از قبل اعتماد می کنند.

وی افزود: شیرمردان نیروی انتظامی ماموریت های سخت را بر عهده گرفته اند و با تلاش، مجاهدت و جان دادن امنیت را به بهترین شکل ممکن برقرار و طعم شیرین خدمت گزاری را در کام مردم شیرین تر از قبل کرده اند./979/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات