۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۰
کد خبر: ۵۷۹۸۲۸
معاون تبلیغ و اطلاع رسانی مرکز تخصصی مهدویت:

افتتاح سال جدید تحصیلی در مرکز تخصصی مهدویت

حجت الاسلام نصوری با اعلام برگزاری آیین افتتاحیه سال جدید تحصیلی در مرکز تخصصی مهدویت، گفت: رونمایی از سه اثر جدید و تقدیر از دانش ‌آموختگان ممتاز سال قبل ازجمله برنامه های این آیین است.
مرکز تخصصی مهدویت

به گزارش خبرگزاری رسا، «حجت الاسلام محمدرضا نصوری» با اعلام برگزاری آیین افتتاحیه سال جدید تحصیلی در مرکز تخصصی مهدویت، اظهار کرد: در این آیین که با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز می شود، علاوه بر ارائه گزارش برنامه های گذشته مرکز توسط «حجت الاسلام کلباسی»، «حجت الاسلام میرمعزی» رییس مرکز، معاون پژوهش حوزه های علمیه نیز سخنرانی می کند.

وی با اعلام رونمایی از آثار جدید مرکز همزمان با این آیین، تصریح کرد: سه کتاب مجموعه کتاب کار «یاران آفتاب» ویژه گروه سنی پیش دبستانی شامل هشت جلد کاری از واحد کودک و نوجوان مرکز تخصصی مهدویت،  «درسنامه امامت خاصه» نوشته «روح الله شاکر زواردهی» و «نیازسنجی پژوهشی مهدویت» تالیف «امیرمحسن عرفان» در این آیین رونمایی می شوند.

نصوری اعلام کرد: تقدیر از شش دانش آموخته برتر دوره های 12، 13 و 14 مرکز و معرفی و تقدیر دو تن از ورودی های جدید که در آزمون و مصاحبه رتبه بالایی کسب کرده اند، نیز از برنامه های افتتاحیه سال جدید تحصیلی در مرکز تخصصی مهدویت است.

معاون تبلیغ و اطلاع رسانی مرکز تخصصی مهدویت در پایان خاطرنشان کرد: ذکر توسل به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین(ع) پایان بخش آیین افتتاحیه سال جدید تحصیلی در در مرکز تخصصی مهدویت است./۹۶۹//۱۰۲/خ

منبع: شبستان

ارسال نظرات