۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۵۷۶۴۶۹
امام جمعه بروجرد:

ایجاد اشتغال پایدار سرلوحه کار تعاون گران قرار گیرد

امام جمعه بروجرد تعاون را زمینه کار و رفاه اجتماعی خواند و گفت: تعاونی ها باید به سمت ایجاد اشتغال پایدار روی بیاورند.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروز در دیدار با تعاونگران این شهرستان به مناسبت هفته تعاون که در دفتر امام جمعه بروجرد برگزار شد، با گرامی داشت هفته تعاون گفت: ایجاد اشغال پایدار مهم ترین اولویت در برنامه های کاری تعاون گران است.

وی با تأکید بر ضرورت رفع مشکلات تعاونی ها افزود: رفع این مشکلات برای کمک به اشتغال و رونق اقتصاد کارگری در کشور نقش آفرین است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام حسینی به شرایط اقتصادی و فشار تحریم ها در جامعه امروز اشاره کرد و اظهار داشت: رفع مشکلات بیکاری و اقتصادی نیازمند وحدت، تعامل، همدلی، و ترزیق روحیه امید در سایه کار و تلاش است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پویایی، رونق و اشتغال زایی شرکت های تعاونی ها در شرایط اقتصادی کشور بسیار نقش آفرین خواهد بود و با رفع مشکلات تعاونی ها باید نقش آنان را در شرایط اقتصادی جامعه امروز پر رنگ کرد.

امام جمعه بروجرد به تعطیلی برخی از واحدهای صنعتی اشاره کرد و گفت: رونق بخشی به کار تعاونی ها می تواند بسیاری از این مشکلات را برطرف سازد و روحیه امید در جامعه را زنده نگه دارد.

حجت الاسلام حسینی بر ضرورت کار و تلاش و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی تأکید کرد و یادآور شد: در همه زمینه ها با مدیریت صحیح و روحیه جهادی می توان گام های مؤثر در زمینه رونق اقتصادی و کم کردن فشارهای اقتصادی برداشته شود./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات