۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۵۷۶۴۲۸
از سوی مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات صورت می گیرد؛

برگزاری دوره تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه طلاب

دوره تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه برادران و خواهران طلبه از سوی مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود.
دوره تربیت مربی کودک و نوجوان دفتر تبلیغات اسلامی

حجت الاسلام اعجازی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اعلام خبر برگزاری دوره تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه برادران و خواهران طلبه گفت: این دوره از سوی مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود.

کارشناس آموزش امور تربیتی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ادامه داد: بیان مهارت های تدریس، ادبیات، مسابقات فرهنگی، کاغذ و برش، فرزند پروری، کلاس داری، قصه گویی، اردو داری، روانشناسی، طراحی، خوشنویسی، رایانه و سواد رسانه از جمله موضوعات دوره تربیت مربی کودک و نوجوان است.

وی با اشاره به شرایط نام نویسی در دوره تربیت مربی کودک و نوجوان گفت: اتمام سطح یک حوزه علمیه برای برادران طلبه و اتمام سطح دو حوزه علمیه برای خواهران طلبه از جمله شرایط نام نویسی در دوره تربیت مربی کودک است و شرکت در دوره نیز رایگان است.

حجت الاسلام اعجازی با اشاره به زمان و شیوه نام نویسی در دوره تربیت مربی کودک و نوجوان اظهار کرد: طلاب علاقه مند به نام نویسی در دوره تربیت مربی کودک با همراه داشتن مدرک اتمام سطح حوزه علمیه و تصویر شناسنامه و عکس می توانند تا 22 شهریورماه از ساعت 8 تا 13 به دفتر آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم واقع در گلزار شهدا، کوچه 39 پلاک 86 مراجعه کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کلاس های دوره تربیت مربی کودک و نوجوان از هفتم مهرماه آغاز و در دو ترم، از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 15 تا 14 برگزار می شود و در پایان به شرکت کنندگان دوره گواهی پایان دوره اعطا می شود./1324/ت۳۰۲/ج

 

ارسال نظرات