۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۵۷۱۵۷۲
سرمقاله؛

تصویر مقتدر

عصر کنونی، زمانه جنگ روایت‌هاست و بخش زیادی از منازعه، بر پایه تفسیر و تحلیلی است که در اذهان عمومی جای می‌گیرد.
اقتدار كشور

به گزارش خبرگزاری رسا، عصر کنونی، زمانه جنگ روایت‌هاست و بخش زیادی از منازعه، بر پایه تفسیر و تحلیلی است که در اذهان عمومی جای می‌گیرد. این تصویر که می‌تواند مثبت، پویا و امیدوارکننده باشد یا منفی، منفعل یا یأس‌آور، برآمده از کنش‌های حقیقی در میدان واقعی است.

یعنی اقدامی که با هدف برقراری ثبات در بازار ارز صورت بگیرد، دستوری که برای مقابله با مفسدان اقتصادی صادر شود، اعلام موضعی که قاطعیت کشور در حراست از ارزش‌ها را بازتاب دهد و ابتکار عملی که توسعه روابط خارجی را فراهم آورد.

این‌ها می‌تواند مؤید روحیه‌ای قوی و پرانگیزه در فائق آمدن بر مشکلات باشد، نه آن‌هایی که می‌گویند روز مبادا رسیده، برای حل مشکل دلار سردرگمیم، باید به اروپا دل ببندیم چون تنها راه‌حل مشکلات ماست و دهاتی‌ها چرا به شهرها آمده‌اند و معضل درست کرده‌اند!

این‌ها به معنای سانسور یا نادیده گرفتن ضعف‌ها و کاستی‌ها نیست، اما نقد باید در کنار راهکار بنشیند و مهم‌تر از همه نقشه امپریالیسم برای مقابله با نظام اسلامی را افشا کند. این نیازمند اتکا به بنیه‌ای ایدئولوژیک و وفاداری به آرمان‌های خمینی کبیر دارد که گاهی مشاهده می‌شود از آن در بخش‌هایی از مدیریت کشور، فاصله گرفته شده است.

و همه این‌ها وقتی مؤثر خواهد بود که مردم مخاطب قرار بگیرند، اعتماد کنند و همراه شوند؛ مردمی که 40سال با تجربه‌تر و مطلع‌تر شده‌اند و ان‌شاءالله قدرت آن‌ها با عنایت حضرت حق، عبور‌دهنده ایران عزیز از این پیچ تاریخی عظیم است./۹۶۹//۱۰۲/خ

منبع: صبح‌نو

ارسال نظرات