۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۵۷۱۳۷۸
حجت الاسلام کریمی:

نشست های تخصصی نماز شناسی در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

دبیر ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری نشست های تخصصی نماز شناسی در این استان خبر داد و گفت: این نشست ها ویژه گروه های مؤثر جامعه و در طول سال با هدف تربیت یاوران نماز برگزار می شود.
یاوران نماز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام محمد کریمی، دبیر ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در نشست هماهنگی برگزاری نشست های تخصصی نماز شناسی در این استان که با حضور رابطان دستگاه های فرهنگی و مؤثر جامعه به میزبانی ستاد اقامه نماز استان برگزار شد، گفت: توجه به امر نماز در جامعه یکی از مهمترین رسالت های امروز ما است که باید در اولویت برنامه های شخصی و اجتماعی همه افراد قرار گیرد.

حجت الاسلام کریمی، شبکه سازی در حوزه نماز را یک شرط اساسی بیان کرد و افزود: باید بکوشیم روحیه نماز در مجموعه های اداری کشور نهادینه و فراگیر شود چراکه اگر این روحیه شکل بگیرد، خدمت به مردم نیز بهتر انجام می شود.

وی وحدت و ساماندهی امور مربوط به نماز در استان را ضروری دانست و ادامه داد: نشست های تخصصی نماز شناسی ویژه گروه های مؤثر جامعه در طول سال با هدف تربیت یاوران نماز در استان برگزار می شود.

دبیر ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به فرآیند اجرای این نشست های تخصصی خاطرنشان کرد: نشست های تخصصی نماز شناسی در قالب انعقاد تفاهم نامه با دستگاه های اجرایی و فرهنگی استان برگزار می شود، به این صورت که باید در بازه های زمانی مشخص در طول سال اقدام به برگزاری این نشست ها برای کارکنان و افراد زیرمجموعه خود نمایند، در مقابل نیز ستاد اقامه نماز در بحث تأمین استاد این دوره ها همکاری خواهد داشت.

این مقام مسؤول با بیان اینکه برگزاری این نشست های تخصصی برای طلاب حوزه های علمیه، دانشجویان و اساتید دانشگاه، دانش آموزان و کارکنان آموزش و پرورش، بازاریان و اصناف، مسؤولان و کارکنان دستگاه های اجرایی استان لازم و ضروری است، تصریح کرد: مهمترین رویکرد ما در برگزاری نشست های تخصصی نماز شناسی شبهه پژوهشی است؛ به هیچ عنوان در این نشست ها به دنبال نصحیت کردن نیستیم بلکه مهارت افزایی مهمترین هدف ما است.

حجت الاسلام کریمی با اشاره به استفاده از ظرفیت های هنری، فیلم و انیمیشن در این نشست ها ابراز کرد: به دنبال غنی کردن محتوا هستیم؛ به یقین آسیب های اجتماعی، اخلاقی، روانی و رفتاری در مجموعه هایی که نماز در آن قوت داشته باشد، کمتر است./9457//۲۰۳/خ

ارسال نظرات