۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۵۶۴۱۹۴
در راستای محکومیت اقدامات آمریکا صورت می گیرد؛

۴۰ شهر استان تهران میزبان راهپیمایی نمازگزاران

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: راهپیمایی محکومیت اقدام ترامپ و حمایت از مسؤولان نظام برای اتخاذ تصمیمی قاطع در این باره در استان تهران برگزار می شود.
سید محسن محمودی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اظهارات اخیر ترامپ و اعلام خروج آمریکا از برجام از برگزاری راهپیمایی‌های گسترده در سراسر استان تهران در محکومیت این اقدامات و حمایت از مسؤولان نظام برای اتخاذ تصمیمی قاطع خبر داد و اظهار داشت: مردم ولایتمدار استان تهران بعد از نماز جمعه 21 اردیبهشت ماه در ۴۰ شهر استان تهران و در شهر تهران نیز از درب اصلی دانشگاه به سوی میدان انقلاب تظاهرات باشکوهی برگزار می‌کنند و ضمن محکوم کردن اقدام احمقانه رییس جمهور آمریکا مراتب وفاداری خود به ولایت و ارزش‌های انقلابی را به نمایش می‌گذارند.

وی در ادامه با بیان این که خروج آمریکا از برجام را باید به فال نیک گرفت، اضافه کرد: این اقدام ترامپ بار دیگر نشان داد، که آمریکا قابل اعتماد نیست و به سادگی توافقات بین المللی را به سخره می گیرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اعلام موضع دیگر اعضای برجام بر تعهد به این قرارداد خاطرنشان کرد: قطعاً جمهوری اسلامی ایران با در نظر گرفتن منافع ملی خود تصمیمی مقتدرانه خواهد گرفت، چرا که تجربه نشان داده که دول اروپایی در قبال فشارهای آمریکا برای تحریم ایران، عملاً ایستادگی از خود نشان نمی دهند، به همین دلیل آینده برجام در هاله ای از ابهام قرار دارد.

حجت الاسلام محمودی افزود: این رفتارهای سخیف محکوم است و هیچ‌کس آن را تأیید نمی‌کند و مردم هم با این راهپیمایی‌ها اعتراضات خود را اعلام می‌کنند، مردم ما هم باید همواره هوشیار باشند چرا که کار دشمن دشمنی است و هیچ‌گاه آرام نمی‌نشیند.

امام جمعه موقت ورامین گفت: ما باید با هوشیاری به موقع در برابر دشمن موضع‌گیری کنیم و از انقلاب و ارزش‌های امام خمینی(ره) و شهدا و پاسداری کنیم./804/د103/ب1

ارسال نظرات