۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۵۶۱۶۰۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:

نیروهای مسلح ایران به دنبال ایجاد امنیت در منطقه هستند

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به تلاش آمریکا و استکبار برای ایجاد ناامنی در منطقه گفت: نیروهای مسلح در پی ایجاد امنیت در منطقه بوده و دست هر متجاوزی را به ایران را قطع می کنند.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان با گرامی داشت روز ارتش گفت: نیروهای مسلح ما در برابر سیاست های تجاوزگرانه آمریکا آماده هستند.

وی با یان اینکه ارتش و نیروهای مسلح مظهر قدرت و اقتدار و حافظان امنیت، مدافعان ملت و پیروان ولایت هستند، افزود: نیروهای مسلح ما با وحدت، اتحاد و همبستگی در برابر هرگونه تجاوز گری ایستاده اند.

حجت الاسلام والسملمین میرعمادی خاطرنشان کرد: مردم در کنار نیروهای مسلح و ارتش تحت رهبری رهبر معظم انقلاب در راه اهداف انقلاب اسلامی ایران حرکت می کنند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و استکبار جهانی در پی ناامنی، بی ثباتی و جنگ افروزی در منطقه هستند، گفت: حمله آمریکا به سوریه موجب رسوایی آنان شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه در طول این 40 سال به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم در پی ایجاد ناامنی در کشور بوده و موفق نشده است، تصریح کرد: نیروهای ما از قدرت دفاعی و پشتیبانی مردمی برخوردارند و آمریکا توان مقابله با نیروهای مسلح ما را ندارد.

وی با بیان اینکه ارتش، سپاه و نیروهای مسلح ایران هیچگونه چشم طمع به هیچ کشوری ندارند، ادامه داد: نیروهای مسلح ایران به دنبال ثبات و امنیت در منطقه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی به پیام روز ارتش اشاره کرد و گفت: پیام این روز این است که نیروهای مسلح دست هر متجاوزی را به ایران را قطع می کنند و هر حمله ای را قاطعانه پاسخ محکم خواهند داد./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات