۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۵۵۸۹۸۲
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

توسعه و اشتغال هدف اصلی مسؤولان خراسان شمالی باشد

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: باید توسعه و اشتغال هدف و رویکرد اصلی فعالیت مسؤولان استان خراسان شمالی باشد.
یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، ظهر امروز در دیدار استاندار و جمعی از معاونان استانداری خراسان شمالی، اظهار داشت: برگشت به روستا و تولید در حوزه کشاورزی و دامداری و ایجاد بنگاه‌های اقتصادی روستایی می‌تواند بخش عظیمی از مشکلات اشتغال جامعه را حل کند.

امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: منابع طبیعی و کشاورزی استان خراسان شمالی فرصت بسیار مغتنم و خوبی برای ایجاد اشتغال است و لازم است مسؤولان مردم را به این سمت هدایت کنند.

وی تصریح کرد: استان خراسان شمالی استعداد بسیار مناسبی برای ایجاد اشتغال درزمینهٔ منابع طبیعی و کشاورزی دارد و اگر برنامه‌ریزی و اعتبار این بخش تأمین شود، به‌راحتی می‌توان بسیاری از معضلات حوزه اشتغال را حل کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی تأکید کرد: بسیاری از قانون‌های کشور از دوران قبل انقلاب است و با اوضاع کنونی مطابقت کمتری دارد؛ ازاین‌رو ضرورت دارد نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص بازبینی و به‌روزرسانی این قبیل قانون‌ها اقدام کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین از مسؤولان استان خواست بدون در نظر گرفتن اختلافات جناحی و با هدف خدمت به مردمی که ولی‌نعمتان نظام اسلامی هستند، گام بردارند و تنها دغدغه آنها توسعه پایدار و رفاه اجتماعی جامعه باشد./9314/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات