۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۵۵۸۶۶۲
فرهنگی:

سوء تدبیر ربیعی بخشی از اموال وزارت تعاون را از بین برد

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش بزرگی از اموال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دوران تصدی ربیعی بر این وزارتخانه از بین رفت.
محمد حسین فرهنگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی صبح امروز یکشنبه ۲۲ اسفندماه سال ۹۶ در موافقت با استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در ابتدای کار آقای ربیعی به دلیل سوابقی که داشتند از وی حمایت کردیم. زیرا تفکر ما بر این بود که آقای ربیعی می‌تواند وظایف خود را انجام دهد.

وی ادامه داد: امروز شاهد هستیم که آقای ربیعی پس از گذشت 5 سال نتوانسته است به وظایف خود عمل کند. برای مثال نتوانست در حوزه تعهدات برای پرداخت بدهی‌های موجود در وزارتخانه خود اقدامی کند.

فرهنگی بیان داشت: مسؤولان سازمان تامین اجتماعی امروز اعلام می‌کنند که 11 هزار میلیارد تومان از اموال سازمان تامین اجتماعی را واگذار کرده‌اند. این اتفاق در حالی رخ داده است که این اموال سودآور بودند و از نظر کارشناسی قطعا اشتباه بود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در وزارتخانه آقای ربیعی سوء تدبیر و عدم مدیریت موج می‌زند. برای مثال در برخی از بنگاه‌های اقتصادی در ذیل وزارتخانه متبوع آقای ربیعی بسیاری از مدیران موفق به دلایل نامعلوم جابجا شدند و افراد ناکارآمد در راس این بنگاه‌ها قرار گرفتند.

وی تاکید کرد: در بخش بیمه روستایی نیز شاهد بودیم که صندوق بیمه روستایی درصد بالایی از سرمایه خود را در دوره وزارت آقای ربیعی از دست داد.

فرهنگی درباره موضوع مهم مهارت آموزی در کشور نیز اظهار داشت: قانونی که در مجلس شورای اسلامی درباره مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای تصویب شده بود، به هیچ عنوان در دوره وزارت آقای ربیعی اجرایی نشد.

فرهنگی در پایان گفت: در بحث وام اشتغال روستایی نیز هیچ اقدامی صورت نگرفت. امروز بیمه قالی‌بافان، کارگران ساختمانی و... نیز وضعیت مشابهی دارند./۸۵۶/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات