۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۵۵۷۹۱۶

برنامه‌ سال ۹۷ ترامپ

یکی از تغییرات مدنظر ترامپ تلاش برای اینکه توی کله‌ محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان فرو کند که باباجان وقتی از خانه می‌آیی بیرون جوراب بپوش. زشت است.
عصبانیت ترامپ

سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، گروه طنزنویسان حوزوی

برنامه‌ سال ۹۷ ترامپ

با فرارسیدن پایان سال ۹۶، ترامپ در حال برنامه‌ریزی برای سال ۹۷ است. استراتژی اصلی او چنان‌که خود در توییت جدیدش نوشته است، تغییر «بعضیا» است و کاملاً هم معلوم است، منظورش کی‌ها هستند؛ ولی شاید برای بسیاری از مخاطبان عزیز معلوم نباشد که او دقیقاً خواستار چه تغییراتی در آنهاست و البته طبیعی هم هست، چون همه که مثل اینجانب به اسناد طبقه‌بندی شده‌ی کاخ سفید دسترسی ندارند و از طرفی بنده هم که بخیل نیستم و اصلاً تک‌خوری توی خونم نیست.

تغییرات مدنظر ترامپ در «بعضیا» بدین شرح است:

1. تلاش در جهت متقاعد کردن کیم جونگ اون، رهبر کره‌ شمالی برای اینکه محض رضای خدا، برای یک‌بار هم که شده موهایش را فرق کند؛ مخصوصاً اگر به سمت راست بخواباند که دیگر خیلی عالی می‌شود.

2. تلاش برای اینکه توی کله‌ محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان فرو کند که باباجان وقتی از خانه می‌آیی بیرون جوراب بپوش. زشت است.

3. جرد کوشنر دامادش را خرفهم کند که مثل بقیه از در جلویی وارد کاخ سفید شود و سر راه دو تا نان سنگک هم بگیرد و بیاورد که کسی شک نکند، برای چی هی می‌آید کاخ سفید و می‌رود، هر کس هم پرسید بگوید برای مادرزنم نان گرم گرفته‌ام. اشکالی دارد؟

4. درباره‌ ایران هم من نگاه کردم، دیدم هنوز جلویش چیز مشخصی ننوشته. البته دو سه تا خط‌خوردگی بود؛‌ ولی بس که لامصب کثیف کاری کرده بود، نتوانستم سردربیاورم که چی نوشته؟/841/پ۲۰۰/س

محمدرضا آتشین صدف

ارسال نظرات