۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳
کد خبر: ۵۵۴۴۱۲
امام جمعه بوشهر:

مردم به شدت از وضعیت تبعیض و فساد گله‌مند هستند

امام جمعه بوشهر گفت: وضعیت موجود از فساد و تبعیض در برنامه‌هایی مانند اشتغال، استخدام و سایر حوزه‌ها قابل قبول نیست و مردم به شدت از این وضعیت گله‌مند هستند که باید در اولویت برنامه‌های مدیران برای تغییر وضعیت موجود قرار گیرد.
صفایی بوشهری

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: مردم به خوبی پای این انقلاب ایستاده‌اند و ثابت کرده‌اند که دوستدار نظام هستند.

وی افزود: مسئولان نیز باید به این مردم خدمت بیشتری کنند و بدانند که مسئولیتی که اکنون در آن قرار گرفته‌اند با رای مردم به دست آمده و باید قدردان آن باشند و برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: از آنجا که مردم تاکنون نتایج ملموسی از مبارزه با فساد و تبعیض احساس نکرده‌اند باید با یک مدیریت جهادی و انقلابی زمینه ریشه‌کنی فساد با رویکردی جدید فراهم شود.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری یادآور شد: این وضعیت موجود از فساد و تبعیض در برنامه‌هایی مانند اشتغال، استخدام و سایر حوزه‌ها قابل قبول نیست و مردم به شدت از این وضعیت گله‌مند هستند که باید در اولویت برنامه‌های مدیران برای تغییر وضعیت موجود قرار گیرد.

وی با اشاره به پیشرفت‌هایی که با تقدیم خون هزاران شهید در ایران اسلامی ایجاد شده، گفت: مردم ایران بار دیگر با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه امسال، به جهانیان و به خصوص آمریکای جنایت‌کار نشان می‌دهند که ملت ایران انقلابی است و توطئه‌های آنها نیز هیچ تاثیری در روحیه انقلابی مردم ایران ندارد.

امام جمعه بوشهر با اشاره به نقش نیروی هوایی در پیروزی انقلاب اسلامی و افزایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد: این نیرو از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در خدمت نظام بوده است و در سال‌های دفاع مقدس نیز نقشی ماندگار با ایجاد حماسه‌هایی برای حراست از مرزهای هوایی کشور بر عهده داشته است.

وی عنوان کرد: اگر چه جهان استکبار از روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی، توطئه‌های فراوانی از جمله ترور مردم و شخصیت‌های نظام، جنگ تحمیلی هشت ساله بر علیه کشورمان، ترور دانشمندان ایرانی، تحریم‌ها بر علیه نظام و اختلال در اقتصاد کشور انجام داده اما شدیدترین این تهاجمات را در بسترهای فرهنگی بر علیه کشورمان تدارک دیده است.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری یادآور شد: تهاجمی که اینک در عرصه فرهنگی و با استفاده از شبکه‌های مجازی اتفاق افتاده، ترفندی است که دشمنان با یک طراحی جدید به دنبال فاصله‌‌انداختن بین مردم و مسئولان طراحی شده که باید به خوبی مواظب این توطئه دشمن باشیم.

امام جمعه بوشهر عنوان کرد: پیشرفت کشورمان در عرصه‌های مختلف و به خصوص در حوزه اقتصاد، نیازمند توجه به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در ذیل برنامه‌های اقتصاد مقاومتی است که ضروری است هر سه قوه مقننه، قضائیه و مجریه نسبت به این مهم توجه داشته باشند.

وی بیان کرد: برای رفع مشکلات مردم نیازمند یک تفکر انقلابی با مدیریت جهادی و بدون تشریفات هستیم تا برخی مشکلات که ناشی از سوء‌مدیریت است برطرف شود/۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات