۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۵۵۳۵۱۶
آیت الله علما:

اسلام سرمایه اصلی کشور است

آیت الله علما گفت: نسل جوان و دانش آموزان باید بدانند که اسلام سرمایه اصلی کشور است و می توان با تکیه بر این سرمایه عظیم آینده کشور را ساخت.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه پیش از ظهر امروز با حضور در دبیرستان نمونه دولتی امام صادق (ع) گیلانغرب، زنگ انقلاب را به صدا در آورد.

آیت الله علما در این مراسم ابراز داشت: ایران اسلامی امروز در اوج استقلال و صلابت است و این استقلال بزرگترین و مهمترین دستاورد انقلاب است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: نسل جوان باید بدانند ایران پیش از انقلاب هیچ اختیاری از خویش نداشت و تمام ثروت کشور در اختیار ابرقدرت های مستکبر بود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی تنها کشوری است که هیچ وابستگی به بیگانگان نداشته و در اوج عزت و صلابت به پیشرفت خویش ادامه می دهد.

وی در ادامه اظهار داشت: پیش از شکل گیری انقلاب اسلامی 60 هزار مستشار آمریکایی در ایران حضور داشت و اداره تمام امور کشور در دست این مستشاران بود.

آیت الله علما مطرح کرد: امام راحل با تکیه بر اسلام در مقابل طاغوت ایستاد و تمام قدرت های جهانی را به زانو درآورد.

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: با شکل گیری انقلاب تمام ابرقدرت های جهانی برای شکست دادن انقلاب اسلامی متحد شدند اما انقلاب اسلامی امروز به ابرقدرت در خاورمیانه و جهان مبدل شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان گفت: نسل جوان و دانش آموزان باید بدانند که اسلام سرمایه اصلی کشور است و می توان با تکیه بر این سرمایه عظیم آینده کشور را ساخت./857/پ203/ب1

ارسال نظرات