۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱
کد خبر: ۵۵۳۲۰۵
نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی:

رشد اشتغال‌زایی از طریق مهارت‌آموزی محقق می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: مسؤولان باید نهایت تلاش خود را برای رشد اشتغال‌زایی ازطریق آموزش‌های مهارت‌آموزی داشته باشند.
عبادی

به گزارش خبرگزاری رسا از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند چهارشنبه شب در دیدار رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور اظهار داشت: علم و عمل با یکدیگر می‌توانند در جامعه نقش آفرین باشند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی بیان کرد: اگر عمل همراه با علم نباشد همنشین نقص و خطا خواهد بود و علم بدون عمل نیز نمی‌تواند در جامعه مفید واقع شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه در احادیث نیز توصیه به همراهی علم و عمل شده، ادامه داد: اگر عالمی عمل را ترک کرد بی شک معرفت و آگاهی‌هایش نیز کم‌کم از یاد او می‌رود.

وی افزود: بر همین اساس است که مهارت‌آموزی چه در دانشگاه و چه آموزش‌های مهارت آموزی فنی و حرفه‌ای از اهمیت زیادی برخوردار است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌ جنوبی گفت: ما در ایران دورانی را به یاد داریم که حتی مهارت‌آموزی و علم برای ایران محدودیت داشت اما در حال حاضر به برکت استقلال، جوانان ما در زمینه علم به رشد رسیده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه مشکل اصلی کشور بحث بیکاری و اشتغال است، یادآور شد: همه مسؤولان باید نهایت تلاش خود را برای اشتغال‌زایی از طریق آموزش‌های مهارت آموزی داشته باشند چرا که رشد اشتغال‌زایی از طریق مهارت‌آموزی محقق می‌شود./۸۸۰/د۱۰۳/ب۱

منبع: مهر

ارسال نظرات