۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۳
کد خبر: ۵۵۲۸۵۱
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

نیروهای انقلابی خود را هزینه‌‌ انقلاب کنند

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: به دلیل دشمنی‌های دشمن و تهدیدها و تحریم ها، مجاهدتی که در دوره اول صورت گرفته، باید در دوره دوم صد چندان شود که نیاز است نیروهای انقلابی خود را هزینه‌‌ انقلاب کنند.
آیت الله صفایی بوشهری

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری پیش از ظهر امروز در نشست با خانواده‌های شاهد و ایثارگر دوران انقلاب اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: یک انقلاب دارای سه مرحله‌ ایجاد و استقرار، حفظ و ثبات و توسعه و پیشرفت است که مهمترین بخش آن، مرحله آغازین و ایجاد است.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران و آغاز مرحله دوم، شرایط خاصی به وجود آمد و دشمن نیز در مقابل این انقلاب ایستاد و کار سخت تر شد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان این که هم اکنون در شرایط مرحله دوم انقلاب قرار داریم، تصریح کرد: به دلیل این که دشمنی‌های دشمن و تهدیدها و تحریم ها، مجاهدتی که در دوره اول صورت گرفته، باید در دوره دوم صد چندان شود.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری ادامه داد: به همین خاطر الان کار بسیار سخت بوده و واجب است که نیروهای انقلابی خودشان را با تمام توان هزینه‌‌ی انقلاب کنند.

وی با بیان این که هنوز به اوج مرحله سوم انقلاب دست پیدا نکرده ایم، گفت: از مسئولین توقع داریم که در حفظ این انقلاب، استقرار و حفظ بنیان های آن کوشا باشند و با تمام وجود از حریم آن دفاع کرده و ولایتمدار، استکبارستیز و خدمتگذار مردم باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: استقرار و ثبات انقلاب اسلامی ایران در مقابل جهان استکبار یک معجزه سیاسی تاریخی است و این بخاطر رهبریت، ولایتمداری، بصیرت و اسلامی بودن این انقلاب است.

صفایی بوشهری با اشاره مشکلات اقتصادی موجود در کشور، اظهار داشت: در حوزه اقتصادی نیازمند یک تحول بنیادین، دانش بنیان و جهادی در کشور هستیم.

وی استان بوشهر را استانی توانمند و با پتانسیل بالا عنوان کرد و ادامه داد: در استان بوشهر ظرفیت ها فوق العاده بالاست و باید مسئولین بکوشند و جهادی عمل کنند./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات