۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱
کد خبر: ۵۵۱۴۰۸
امام جمعه ابلام:

نیروی انتظامی نقش مهمی در امنیت کشور دارد

امام جمعه ایلام گفت: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی نیروی انتظامی یکی از بالهای ایجاد امنیت در کشور بوده و همواره در صف اول مقابله با عناصر اغتشاشگر و اراذل و اوباش است.
لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، ظهر امروز درجمع فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی استان ایلام، اظهار داشت: نیروی انتظامی در ایجاد امنیت داخل کشور کارنامه درخشانی دارد.

وی افزود: در اغتشاشات اخیر نیروی انتظامی با متانت و صبوری در مقابل عده ای اغتشاشگر ایستاد و از جو سازی آنها جلوگیری کرد.

امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد: این فتنه که با طراحی استکبار و مدیریت آمریکا، اسرائیل و آل سعود و با بکارگیری گروهک ضد انقلاب منافقین ایجاد شد در صدد براندازی نظام بود.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی بیان کرد: مردم برای پیگیری مطالبات به حق خود با راهپیمایی های مسالمت آمیز به دنبال رساندن حرفهای خود به گوش مسؤولان بودند اما عده ای بر موج این مطالبات سوار شدند و این اعتراضات را منحرف ساختند.

وی ادامه داد: برخورد قاطع نیروی انتظامی با اغتشاشگران سبب ایجاد امنیت در جامعه برای مردم شد و ناجا در این زمینه کارنامه بسیار درخشانی دارد.

نماینده ولی فقیه در ایلام تاکید کرد: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی نیروی انتظامی یکی از بالهای ایجاد امنیت در کشور بوده و همواره در صف اول مقابله با عناصر اغتشاشگر و اراذل و اوباش است.

این مدرس حوزه با بیان اینکه ناجا شهیدان گرانقدری در راه امنیت کشور تقدیم انقلاب کرده است، گفت: هر ساله شاهد شهادت نیروهای خدوم و جان بر کف ناجا در مقابله با اشرار و اراذل و عوامل ایجاد آشوب و برهم زدن امنیت هستیم که علو درجات این عزیزان را از خداوند متعال مسالت داریم.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی در پایان گفت: از فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی استان ایلام تشکر و قدرانی می کنیم زیرا که این نیرو در برقرای امنیت دراستان بسیار کوشا و توامند است./۸۷۹/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات