۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶
کد خبر: ۵۴۸۷۱۳
حجت‌الاسلام اکبری:

پیوند امت با ولایت جامعه را شکست ناپذیر می کند

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم با بیان این که بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب برای مردم فوق العاده امید بخش بود، تأکید کرد که پیوند امت با ولایت جامعه را شکست ناپذیر می کند.
حجت الاسلام اکبری

حجت الاسلام سید حسن اکبری مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع مردم قم گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب برای مردم فوق العاده امید بخش بود؛ این نشان می‌دهد که پیوند امت و امام یک پیوند عمیق فطری است؛ تشکر و قدردانی هزاران باره رهبر معظم انقلاب از ملت همیشه‌بیدار شاهد این مطلب است که هم امت امام را شناخته و هم امام امت را شناخت و امت با امام شکست‌ناپذیر و نفوذ ناپذیر است.

وی بیان رهبر معظم انقلاب مبنی بر گرفتن تقاص از آمریکایی‌ها را نشان از قدرت جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و اظهار داشت: مردم ما با داشتن رهبری آگاه، اندیشمند، مدیر، مدبر، زمان‌شناس، موقع‌شناس باید به خود ببالند  و بدانند که ایشان شخصیت جامعی هستندکه دنیا را رصد می‌کنند و همه دنیا از هوشیاری ایشان متجب هستند.

حجت‌الاسلام اکبری با اشاره به قدرت جمهوری اسلامی ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب آمریکا را تهدید کردند برای اینکه فکر نکنند که در دورترین نقطه نشسته‌اند و  می توانند برای ملت های  منطقه سیاست‌گذاری می‌کنند، جموری اسلامی در برابر دشمنان و مزدوران ایستادگی خواهد کرد.

وی ادامه داد: آمریکا همچنان که در عرصه‌های مختلف با رسوایی میدان را رها کرده است تقاص سختی خواهد داد و منطقه از لوث وجود آمریکا و مزدوران جیره خوارش پاک و مطهر می شود./836/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات