۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۵۴۶۰۶۸
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

ناامید کردن مردم بزرگترین خیانت در حق انقلاب است

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که کسی حق ندارد مردم را نسبت به انقلاب و نظام ناامید کند، گفت: متأسفانه برخی ها تلاش می کنند تا مردم را نسبت به نظام بدبین کنند که این بزرگترین خیانت به این انقلاب و مردم است.
امام جمعه نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در حاشیه برگزاری راهپیمایی علیه اقدامات اخیر اخلال گران در گفت و گویی به تلاش دشمنان برای ایجاد فتنه ای جدید در کشور اشاره کرد و گفت: معاندان انقلاب اسلامی این بار به بهانه مسائل اقتصادی سعی در تحریک مردم برای ایجاد فتنه در کشور بودند.

وی با بیان این که هوشیاری مردم همیشه در صحنه کشورمان این بار نیز فتنه دشمنان را خنثی کرد، افزود: مردم انقلابی و با بصیرت کشورمان این بار نیز با حضوری به موقع هر آنچه که دشمنان و بدخواهان انقلاب طراحی کرده بودند، خنثی کردند.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که مردم هوشیار کشورمان با بصیرت بالا صف خود را از اخلال گران جدا کردند، بیان داشت: دشمنان انقلاب فکر می کردند می توانند مردم را در این مسیری که در آن گام برداشتند همراه کنند که شکست خوردند.

وی با بیان این که ملت فهیم ایران اسلامی ثابت کردند که دوستدار انقلاب و نظام اسلامی هستند و هیچ گاه اجازه نخواهند داد انقلاب صدمه ببیند، تصریح کرد: این مردم انقلابی و با بصیرت با خروش خود در شهرهای مختلف پاسخ محکمی به توطئه گران و حامیان آنها دادند.

امام جمعه نکا با اشاره به این که آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود با همراهی برخی عوامل داخلی به دنبال به آشوب کشیدن فضای داخلی کشور را داشتند، خاطرنشان کرد: فراخوان هایی که در روز های نخست برای اعتراض به مسائل اقتصادی و گرانی داده می شد امروز به حمله به اماکن دولتی و تخریب و تسخیر این مکان ها تبدیل شده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مطالباتی که مردم در مسائل اقتصادی دارند به حق است، تصریح کرد: بسیاری از دلسوزان نظام و انقلاب از مدت ها قبل در تریبون های مختلفی نسبت به مشکلات موجود در حوزه اقتصادی و نارضایتی مردم هشدارهای لازم را داده بودند.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که متأسفانه برخی ها در کشور گوششان به این حرف ها بدهکار نیست و آنچه خود می پسندند را انجام می دهند، خاطرنشان کرد: نباید مشکلات مردم به کف خیابان بریزد تا برخی ها متوجه شوند که مردم فهیم ما مشکل و دغدغه دارند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز مسؤولیت مدیران و مسؤولان کشور در برابر ملت ایران بسیار سنگین تر از گذشته است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران نیز در چهار دهه گذشته با حضور و پشتیبانی همین مردم حفظ شده است، به همین دلیل مسؤولان باید در کوتاه ترین زمان مشکلات اقتصادی مردم را حل کنند.

حجت الاسلام لائینی با تأکید براین که کسی حق ندارد مردم را نسبت به انقلاب و نظام ناامید کند، تصریح کرد: متأسفانه برخی ها تلاش می کنند تا مردم را نسبت به نظام بدبین کنند که این بزرگترین خیانت به این انقلاب و مردم است.

وی با بیان این که باید بپذیریم که مردم در این چند سال اخیر فشارهای اقتصادی بسیاری را تحمل کردند، افزود: اما امروز وقت آن رسیده پس از شنیدن کامل حرف های مردم برای رفع دغدغه های آنها گام های اساسی برداشته شود.

استاد حوزه علمیه مازندران همچنین بر ضرورت همگرایی و وحدت دولت و ملت برای حل مشکلات موجود در جامعه تأکید کرد و گفت: امروز یکی از مهم ترین نیازهای جامعه ما وحدت و همبستگی زیر پرچم انقلاب با محوریت رهبری است.

امام جمعه نکا همچنین با انتقاد شدید از دخالت های مستقیم مقامات آمریکایی در امور داخلی کشورمان، این اقدامات را نشان دهنده اوج کینه توزی و عصبانیت دولتمردان آمریکایی از جایگاه و نقش نظام اسلامی در جهان دانست و افزود: مقامات جنایت کار و دروغگو آمریکا در حالی شعار همراهی با ملت ایران را می دهند که مدتی قبل رییس جمهور این کشور ملت ایران تررویسم خوانده بود.

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود از عدم اجرای دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور گلایه کرد و گفت: متأسفانه با وجود تأکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب اسلامی، این سیاست ها به گونه ای اجرا نشده که در جامعه ملموس باشد.

وی با بیان این که اجرای دقیق و عملیاتی سیاست های اقتصاد مقاومتی راهکاری عملی برای رفع مشکلات و بحران های اقتصادی است، تصریح کرد: به طور حتم اجرای دقیق این سیاست ها می تواند در حل مشکلات اقتصادی مردم بسیار کمک کند./۱۳۱۷/ت303/ب1

ارسال نظرات