۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۵۴۶۰۳۹
مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی:

دولت برای تحقق مطالبات به حق مردم بیشتر تلاش کند

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی(ره) ساری با تأکید براین که دولتمردان باید نسبت به رفع مشکلات و گرفتاری های به حق مردم دغدغه بیشتری داشته باشند، گفت: متأسفانه در سال های اخیر آن طور که دولتمردان وعده داده بودند اتفاق خاصی در حوزه اقتصادی و معیشتی رخ نداده است.
مسؤول حوزه علمیه آیت الله صالحی ساری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی(ره) ساری امروز در جمع اساتید و جمعی از طلاب این مدرسه با اشاره به حوادث اخیر در برخی شهرهای کشور و دخالت مستقیم آمریکایی ها در امور داخلی کشورمان، این گونه اقدامات را نشان دهنده کینه توزی آمریکایی ها علیه ملت و نظام ایران دانست.

وی همچنین با بیان این که دشمنی های آشکار دولتمردان آمریکا با ملت ایران کاملاً ثابت شده است، افزود: در چهار دهه اخیر همه رؤسای جمهور آمریکا به نحوی در پی تضعیف و براندازی انقلاب ملت ایران بودند.

حجت الاسلام صالحی با تأکید براین که ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی نیازی به دلسوزی های مقامات جنایت کار آمریکایی ندارند، خاطرنشان کرد: این ملت خود به خوبی می توانند مشکلات کشورشان را سامان دهند.

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی(ره) ساری با بیان این که آمریکایی ها در چهار دهه اخیر مشکلات بسیاری برای ملت بزرگ ایران به وجود آورده اند، افزود: آمریکایی ها مثل این که فراموش کردند که از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز با تحریم های گسترده ای ملت بزرگ ایران تحت فشار اقتصادی قرار داده اند.

وی با اشاره به این که دلسوزی مقامات آمریکایی هیچ تأثیری در رویکرد ملت ایران نسبت به نظام و انقلاب نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: این مردم به خوبی مقامات آمریکایی را می شناسند و فریب دلسوزی های دروغین آنها را نخواهند خورد.

حجت الاسلام صالحی با بیان این که آمریکایی ها در حالی از وضعیت حقوق بشر در ایران ابراز نگرانی می کنند که جنبش وال استریت را به آن شکل وحشیانه سرکوب کردند، تصریح کرد: دولتمردان آمریکا باید بدانند که با دخالت در امور داخلی کشورمان و همچنین تحریک مردم نمی توانند به خواسته های شوم خود دست یابند.

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی(ره) ساری با اشاره به این که این گونه رفتارهای آمریکا در برابر ملت ایران به دلیل شکست های سنگینی که آنها در منطقه از انقلاب اسلامی خورده اند، بیان داشت: بسیاری از برنامه های آمریکایی ها در منطقه با نقش آفرینی ایران اسلامی به چالش کشیده شده است.

وی با بیان این که امروز آمریکایی ها دیگر جایگاهی در منطقه ندارند، خاطرنشان کرد: سیاست های مداخله جویانه این کشور در امور داخلی کشورهای منطقه همواره مورد انتقاد کشورهای مستقل و آزادی خواه بوده است.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که پیروزی انقلاب اسلامی موجب به بن بست کشاندن منافع نامشروع آمریکایی ها در منطقه و حتی سایر کشورهای جهان شده است، گفت: انقلاب ملت ایران در سال 57 موجی از بیداری در کشورهای مختلف جهان به وجود آورده که این مسأله با سیاست ها و منافع آمریکایی ها در تضاد است.

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی(ره) ساری با بیان این که مقامات آمریکایی همواره تلاش کردند تا کشورهای مستقل را با فشار، تهدید و تحریم های ظالمانه خود با مشکلات بسیاری مواجه کنند، افزود: جمهوری اسلامی ایران نیز از سال 57 تا به امروز همواره به بهانه های واهی مختلفی مورد تحریم و تهدید آمریکایی ها بوده است.

وی با اشاره به این که امروز به خوبی دشمنی آمریکایی ها با ملت ایران نمایان شد، تصریح کرد: رییس جمهور و مقامات ارشد آمریکا در طی چند روز اخیر چندین بار به طور آشکار از ناامنی و اغتشاش در داخل کشورمان حمایت کردند و به دروغ خود را حامی مردم کشورمان معرفی می کنند.

حجت الاسلام صالحی با بیان این که همین آمریکایی ها که امروز خود را همراه و مدافع ملت ایران معرفی می کنند در همه این سال ها حتی مردم کشورمان را در بخش دارویی و درمانی نیز تحریم کرده بودند، خاطرنشان کرد: دشمنی آمریکایی ها با ملت ایران چهل سال است که به اثبات رسیده و این حرف های دروغین و عوام فریبانه دولتمردان این کشور راه به جایی نخواهد برد.

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی(ره) ساری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که ملت بزرگ ایران خود به خوبی می دانند که چگونه از این شرایط عبور کنند، گفت: به طور حتم وحدت و همبستگی دولت و مردم می تواند بهترین راه برون رفت از این مشکلات به وجود آمده باشد.

وی همچنین با تأکید براین که دولتمردان باید نسبت به رفع مشکلات و گرفتاری های به حق مردم دغدغه بیشتری داشته باشند، تصریح کرد: متأسفانه در سال های اخیر آن طور که دولتمردان وعده داده بودند اتفاق خاصی در حوزه اقتصادی و معیشتی رخ نداد و این همین مسأله مردم را عصبانی کرده است./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات