۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۵۴۳۳۶۲
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

نهم دی روز بصیرت و تجدید میثاق امت با انقلاب و ولایت است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه نهم دی روز بصیرت و تجدید میثاق امت با انقلاب و ولایت است، گفت: تحلیل و تبیین حماسه نهم دی وظیفه همه دستگاه‌های کشوری است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از شبستان، حجت الاسلام سید محسن محمودی گلپایگانی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، امروز در سومین جلسه یوم الله ۹دی که در دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد، گفت: نه دی در تاریخ انقلاب اسلامی یک روز تعیین کننده بود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر زنده نگاه داشتن این رخداد بزرگ و تاریخی تاکید فراوان دارند برهمین اساس همه دستگاه‌ها باید در زمینه بصیرت افزایی و روشنگری اقشار مختلف جامعه به افشاگری ماهیت نفاق و فتنه گران بپردازند.

حجت الاسلام محمودی گلپایگانی با اشاره به اینکه برگزاری جلسات تحلیلی ابعاد مختلف حماسه نه دی از سوی دستگاه‌ها و نهادهای کشوری را امری لازم و ضروری بیان کرد و اظهار داشت: در حال حاضر دشمنان و ضد انقلاب‌ها با شبهه افکنی در فضای مجازی درصدد پنهان ساختن چهره و ماهیت منافقان در سال 88 هستند بنابراین پاسخ به این شبهات امری لازم و ضروری به شمار می‌رود تا چهره نورانی و شفاف حماسه نه دی برای نسل جوان آشکار شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه امروز برخی می‌خواهند مساله نه دی را یک امر سیاسی و جناحی قلمداد و مطرح کنند و آن را به دعوای انتخاباتی ربط دهند، ابراز کرد: کسانی که مواضع منافقان را رصد می‌کنند و اسناد منافقان را در حماسه نه دی مشاهده کردند می‌دانند که منافقان در سال 88 قصد براندازی نظام را داشتند و غربی‌ها نیز به این امر اعتراف کردند.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین با تاکید بر اینکه حضور مردم در حماسه نه دی اهداف و برنامه‌های دشمنان را بر هم پاشید، گفت: نباید فراموش کرد که فتنه هنوز باقی است چرا که ما شاهد پیاده نظامان مستکبران با طرح مسائل انحرافی برای موجه جلوه دادن چهره ناموجه فتنه گران در جامعه هستیم.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه نهم دی روز بصیرت و تجدید میثاق امت با انقلاب و ولایت است، بیان داشت: مراسم گرامیداشت حماسه نه دی نه صبح در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد./۹۶۹//۱۰۲/خ

ارسال نظرات