۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۵۴۲۴۵۹
عضو مجمع علمای مقاومت اسلامی لبنان:

علمای شیعه و سنی لبنان حامی رهبر معظم انقلاب هستند

عضو مجمع علمای مقاومت اسلامی لبنان با اشاره به ارتباط تنگاتنگ علمای لبنان با نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: علمای شیعه و سنی لبنان حامی سرسخت رهبر معظم انقلاب بوده و این موضوع سبب ناخرسندی دشمنان شده است.
شیخ قبریس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام شیخ حسین قبریس، عضو مجمع علمای مقاومت اسلامی لبنان و معاون تبلیغات مؤسسه «شهید» حزب‌الله لبنان، امروز در جمع اساتید علوم پزشکی خراسان شمالی، اظهار کرد: علمای شیعه و سنی لبنان حامی سرسخت مقام معظم رهبری هستند.

وی افزود: برای خیلی از سیاستمداران جهان، این بسیار عذاب‌آور است که ما با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارتباط داریم، آنها می‌خواهند ما ارتباطمان را با ایران قطع بکنیم؛ اما ما هرگز این کار را نخواهیم کرد.

شیخ قبریس اضافه کرد: اگر ما با کشورهای اروپایی و ایالت متحده ارتباط داشتیم برای آنها هرگز مشکل‌ساز نبودیم؛ اما چون‌که با مدافع عزت مسلمین ارتباط داریم این برای آنها غیرقابل تحمل است.

وی تصریح کرد: حتی در رسانه‌ها به ما تهمت‌های ناروا می‌زنند و می‌گویند به لبنانی بودن خود برگردید و به ایران متکی نباشید؛ اما درواقع آنها با مقاومت و حزب‌الله لبنان مشکل دارند و ما همین‌جا اعلام می‌کنیم ما هرگز ارتباط خود را با جمهوری اسلامی ایران قطع نخواهیم کرد و بلکه این ارتباط ما روزبه‌روز گسترده و محکم‌تر نیز خواهد شد.

شیخ قبریس خاطرنشان کرد: در زمان جنگ احد، دشمنان می‌خواستند پس از اینکه مسلمانان شکست بخورند، پیامبر اسلام تنها بماند و حتی برخی افراد در آن زمان تنگه کوه را رها کرده و پشت پیامبر را خالی کردند؛ اما باید دشمنان رسول‌الله بدانند که ما هرگز پشت رهبرمان را خالی نخواهیم کرد و هرگز رهبر عزیزمان را تنها نخواهیم گذاشت.

وی همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود خطاب به جامعه پزشکان گفت: بنده در دوره گذشته، گروهی به نام اهدای عضو در راستای بخشیدن دوباره زندگی به مردم کشورمان لبنان ایجاد کردم که من هم در آن مسؤولیت توضیح حکم شرعی را بر عهده دارم.

شیخ قبریس گفت: شما مطلع هستید که امروز نظام جمهوری اسلامی یک کشور پیشرفته در اهدای عضو بوده و آرزوی اکثر کشورهای جهان این است که به این پیشرفت‌ها دست یابند؛ ازاین‌رو باید قدر نظام و امنیت خودتان را بدانید./9314/پ202/ب1

ارسال نظرات