۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳
کد خبر: ۵۴۱۳۲۵
حجت الاسلام والمسلمین قرائتی:

تحقیق و پژوهش باید مشکلی را از جامعه حل کند

رییس ستاد اقامه نماز گفت: تحقیق و پژوهش باید مشکلی را از کشور و جامعه حل و برای بیکاران ایجاد اشتغال کند.
حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رییس ستاد اقامه نماز در مراسم هفتگی که بعد از نماز ظهر امروز در مسجد دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: افراد مسلمان در کشورهای خارجی حکم اصحاب کهف را دارند.

وی در ادامه افزود: لازم است افراد مسلمان در شهرها و کشورهای خارجی در یک ساختمان با هم زندگی کنند تا همراه و همدل با یکدیگر باشند، وقتی روزه می‌گیرند در کنار هم افطار کنند، وقتی نیاز به پول پیدا می‌کنند، به هم وام بدهند و برای دور هم بودن در کنار هم جمع شوند.

رییس ستاد اقامه نماز با اشاره به اطلاعات و آمارهایی که دانستن و نداستن آنها سودی ندارد، ابراز داشت: باید بدانیم به چه چیزهایی در زندگی دقت کنیم و چه چیزهایی را بی ارزش بدانیم و وقت خود را برای دانستن آنها تلف نکنیم.

وی در رابطه با گزینش معیارهای غلط در انتخاب همسر، اظهار داشت: برخی افراد در ازدواج به مواردی توجه دارند که اصلا ارزشی ندارد و اصلا نباید آن را از معیارهای ازدواج صحیح به حساب آورد، متاسفانه به مرور زمان با توجهات بی مورد حقیقت‌ها را از دست داده و در امورات واهی گرفتار شده‌ایم.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی با بیان اینکه تحقیق و پژوهش باید هدف دار باشد، اظهار داشت: به دنبال علم واقعی، تقوای حقیقی، حزب الهی واقعی و پژوهش صحیح باشیم، کاری که در آن اثری از خدمت به اقتصاد، فرهنگ، سیاست و نیازهای کشور اسلامی باشد. تحقیق و پژوهش باید یک مشکلی را از کشور و جامعه حل کند و برای بیکاران ایجاد اشتغال کند./966/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات