۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰
کد خبر: ۵۳۹۷۸۲
فرمانده سپاه سمنان:

خون پاک شهدای مدافع حرم، موجب پیروزی جبهه مقاومت شد

فرمانده سپاه قائم آل محمد سمنان با بیان این که اگر امروز جبهه مقاومت در برابر تروریست های تکفیری مورد حمایت آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود به پیروزی رسیده به برکت خون های پاک این شهدا است، گفت: باید قدردان مدافعان حرم باشیم که این گونه برای ما عزت و افتخار خلق کردند.
سردار شاهچراغی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائم شهر، سردار شاهچراغی، فرمانده سپاه قائم آل محمد پنج شنبه شب در یادواره سرداران و ۶٠ شهید سید محله، فرهنگ ایستادگی و مقاومت را رکن اصلی انقلاب اسلامی دانست و گفت: اگر بخواهیم اهداف عالیه انقلاب اسلامی به نتیجه برسد تنها راه آن ایستادگی و مقاومت است.

وی با بیان این که جبهه باطل تکفیری کاملا امریکایی و صهیونیستی بود خاطرنشان کرد: دشمنان سال ها روی چنین پروژه ای کار کرده بودند که تنها با ایستادگی و مقاومت از صفحه روزگار محو شدند.

سردار شاهچراغی با اشاره به این که در مقطع مختلفی از تاریخ انقلاب اسلامی با آمریکا در تقابل بوده ایم و امروز تقابل امروز نیز ادامه دارد، افزود: بحمدلله در همه این مقاطع با تکیه بر فرهنگ مقاومت به پیروزی رسیده ایم.

وی ایستادگی بر مبانی را رمز پیروزی جبهه حق بر باطل معرفی کرد و با بیان این که دشمن در برابر کسانی که ایستادگی و مقاومت می کنند از مواضع خود عقب نشینی خواهد کرد، تصریح کرد: اصل اساسی شیعه مقاومت و ایستادگی است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد سمنان، واقعه عاشورا را تجسم بارز ایستادگی معرفی کرد و تاکید کرد: هر آن چه در سخن امام حسین(ع) و اصحاب ایشان مشاهده می شود در قالب ایستادگی و مقاومت است که امروز باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

سردار شاهچراغی با بیان این که استحکام قلبی لازمه ایستادگی در مسیر حق  است، اظهار داشت: این امر به تحصیلات و جایگاه ربطی ندارد بلکه یک امتیاز درونی است که باید آن را در خود تقویت کنیم تا بتوانیم در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد سمنان، خون شهدای مدافع حرم را پاسدار حریم ارزش های انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: اگر این شهدا در میدان شهادت به شهادت نمی رسیدند در خیل جاماندگان می ماندند. 

وی با بیان این که اگر امروز جبهه مقاومت در برابر تروریست های تکفیری مورد حمایت آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود به پیروزی رسیده به برکت خون های پاک این شهدا است، تصریح کرد: باید قدردان مدافعان حرم باشیم که این گونه برای ما عزت و افتخار خلق کردند.

سردار شاهچراغی با اشاره به این که توطئه خطرناک دشمنان در منطقه با هوشیاری جبهه مقاومت شکست خورد، خاطرنشان کرد: اگر حضور به موقع مدافعان حرم در صحنه نبرد نبود، امروز باید با تکفیری های به صورت مستقیم می جنگیدیم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد سمنان با بیان این که شهدای مدافع حرم با شهادت خود از عزتمندی و ارزش های اسلامی حراست کردند و عظمت و جایگاه والایی دارند، افزود: شهدای مدافع حرم فرزندان صدیق و رهروان حقیقی دین مبین اسلام و اهل بیت(ع) هستند که با درک حساسیت های منطقه و تهدیدها و جنایت های تروریست ها در راه اعتقاد و ارزش های دینی جان خود را نثار کردند.

وی با اشاره به این که عظمت و قدرت این مردان عرصه فتوت و جوانمردی آن‌قدر بالا است که دوست و دشمن در مقابل این شکوه و عظمت سر تعظیم فرود می‌آورند، افزود: امروز بر همه ما فرض است ادامه دهنده مسیری باشیم که شهدای مدافع حرم با خون خود از حراست و پشتیبانی کردند.

سردار شاهچراغی در بخش دیگری از سخنان خود به سست عنصری برخی عناصر در انقلاب اشاره کرد و تصریح کرد: چه بسا که علی زمان با پس کشیدن عده ای تنها بماند.

فرمانده سپاه سمنان، جبهه استکبار را یک نظام هدفمند در نابود کردن دیانت مردم در جامعه اسلامی معرفی کرد و ضمن تاکید بر گسترش فضای معنوی در جامعه افزود: امروز نماز جماعت و مسجد باید میدانی برای ایستادگی در مقابل دشمن باشد.

وی با بیان این که امروز هجمه های فکری و فرهنگی در تقابل با ارزش های انقلاب اسلامی مشغول فعالیت هستند ادامه داد: فضای مجازی نمونه بارز چنین تقابل بزرگی است که حیثیت افراد را هدف قرار گرفته است. 

سردار شاهچراغی با تأکید بر این که ماهیت نظام سلطه بی رحمی است که حیثیت افراد را نشانه گرفته است، خاطرنشان کرد: امروز باید ترویج روحیه بسیجی و انقلابی توطئه های داخلی و خارجی دشمنان را خنثی و بر عزت اسلام و انقلاب بیافزاییم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد سمنان، رمز پیروزی های چهار دهه گذشته ملت ایران را روحیه بسیجی و انقلابی دانست و تصریح کرد: امروز نیز برای مشکلات کشور در بخش های مختلف با از همین روحیه و فرهنگ تعالی بخش بهره گیریم.

وی با بیان این که دشمنان تلاش می کنند روحیه انقلابی گری را در جامعه اسلامی کمرنگ کنند، خاطرنشان کرد: کمرنگ شدن این روحیه ارزشمند موجب نفوذ و توطئه دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی خواهد شد که باید هوشیار باشیم./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات