۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۱
کد خبر: ۵۳۷۶۷۶
امام جمعه انديمشك:

ایجاد اشتغال از وظایف مهم مسؤولان است

امام جمعه اندیمشک گفت: ایجاد اشتغال و رسیدگی به مشکلات مربوط به بحث بیکاری یک موضوع مهم و ضروری است که بایستی مسؤولان به آن توجه کنند.
اندیمشک اندیمشک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نشست شورای اشتغال و پیگیری پروژه های اشتغال زایی شهرستان اندیمشک با حضور استاندار خوزستان، امام جمعه اندیمشک و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی امروز 21 آبان در اندیمشک برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در اندیمشک و امام جمعه این شهرستان در این نشست، اظهار داشت: ایجاد اشتغال و رسیدگی به مشکلات مربوط به بحث بیکاری یک موضوع مهم و ضروری است که بایستی مسؤولان به آن توجه زیادی کنند.

حجت الاسلام حسینی نوری خواستار توجه به بنگاه های زود بازده از سوی مسؤولان مربوطه شد و گفت: توجه و اهمیت به بخش بنگاهاي زود بازده يكي از راه هاي مهم رفع بیکاری در جامعه ما است.

وی در ادامه بیان داشت: رفع مشکلات اشتغال به دو حوزه بر می گردد، توسعه خدمات بیمه ای و افزایش آموزش؛ مهم ترین حوزه در بخش اصلاح فرهنگ، اشتغال و ایجاد زمینه های نوین در این حوزه است.

امام جمعه انديمشك با اشاره به بحث اشتغال در ادارات دولتی، ابراز داشت: دلیل آنکه همه افراد جویای کار به فكر اشتغال در ادارات و نهاد هاي دولتي هستند، بخش عمده اش بخاطر مزایای بیمه و پس از آن است.

رییس شورای فرهنگ عمومی اندیمشک تصریح کرد: بانك ها بايد از بنگاه هاي زود بازده حمایت کنند و نباید هر وقت صحبت از اشتغال مي کنیم، سريع به فكر كارگاه هاي بزرگ و كارخانه هاي بزرگ باشیم.

نماینده ولی فقیه در اندیمشک با بیان اینکه احداث کارخانجات بزرگ در دراز مدت لازم و ضروری است، گفت: احداث كارخانجات بزرگ در دراز مدت لازم است و احساس مي شود توجه به اين بخش (كارگاه و كارخانه زود بازده) زودتر مي تواند مشكلات جامعه رو حل كند.

حجت الاسلام حسینی نوری در ادامه بیان داشت: برخی از كشورها حتي سياحت و گردشگري را به زمين هاي كشاورزي كشانده اند.

وی در پایان با اشاره به سخن يكي از دانشمندان، اظهار داشت: وقتي که توانستيم فكر مردم و مسؤولان را درحوزه اشتغال در كارهاي بزرگ درست كنيم، آن گاه توانستيم به حوزه اشتغال کمک کرده باشیم./۹۴۵۳/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات