۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۵۳۵۵۷۵
نمایشگاه مطبوعات؛

کامران دستجری: اقدامات دولت در زمینه ایجاد اشتغال فقط شعار است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه خبرگزاری رسا با بیان این که اقدامات دولت در زمینه اشتغال فقط در حد شعار بوده است، گفت: دولت در زمینه اشتغال هیچ کاری نکرده است.
 مهمانان غرفه خبرگزاری رسا در ]چهارمین روز از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسن کامران دستجردی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با حضور در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها، با حضور در غرفه خبرگزاری رسا با مدیران و خبرنگاران این رسانه حوزوی گفت و گو کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری درباره عملکرد دولت در زمینه اشتغال، اظهار داشت: دولت برای اشتغال کاری نکرده و فقط در حد شعار بوده است.

وی با بیان این که در دولت نهم و دهم هم قصد داشتند برای اشتغال اقدامی کنند اما موفق به این کار نبودند، افزود: آقای ربیعی هم کارورزی را راه انداخت که آن هم بیمه، حقوق و امنیت اشتغالی نداشت.

کامران دستجردی تأکید کرد: مجلس شورای اسلامی برای رفع این مشکل باید نظارت صحیح داشته باشد و تصور می کنند که اگر از وزیر سؤال شود و مورد استیضاح واقع شود، اسلام در خطر است؛ با این اوضاع همه ما در این اشتباه سهیم هستیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود گفت: مجلس شورای اسلامی باید به شکل مستمر گزارش سه ماهه دهد و کمیسیون ها نباید اجازه دهند که نمایندگان امضاهای خود را پس بگیرند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی فعلا شعار است و تا دولتمردان به شکل جدی وارد این عرصه نشوند، مشکلی حل نخواهد شد؛ متأسفانه در حال حاضر اشرافی گری در کشور حاکم است در حالی که حاکمی همچون رهبر معظم انقلاب در نهایت ساده زیستی زندگی می کنند.

وی یادآور شد: از ابتدای فروردین امسال تمام قوا و مسؤولان باید حقوق خود را در سایت برای عموم ملت به نمایش می گذاشتند اما این کار نشده و چرا این حکم اجرا نمی شود، جای سؤال است؛ اگر ریگی به کفش مسؤولان نبود از این کار امتناع نمی کردند.

کامران دستجردی در پایان سخنان خود گفت: حاکم باید ساده زیست باشد و این ساده زیستی از زندگانی امیرمؤمنان علی(ع) و اهل بیت(ع) گرفته شده است./998/۲۰۱/ح

ارسال نظرات