۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۵۳۵۴۰۰
نمایشگاه مطبوعات/ معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد خبر داد؛

دعوت از مسؤولان دولتی و وزراء برای حضور در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات

انتظامی با بیان این که در نمایشگاه بیست و سوم از مسؤولان دولتی برای حضور در بین اصحاب رسانه دعوت شده است، تأکید کرد که خبرنگاران می توانند از فرصت چهره به چهره با مدیران دولتی نهایت استفاده را ببرند.
حسین انتظامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد در نشست خبری محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات برگزار شد، ضمن تقدیر از فعالیت های رسانه های کشور، یادآور شد: امروز در ایران در حوزه ارتباطات فعالیت های گسترده ای انجام شده که جا دارد رسانه ها به این مسأله نیز توجه داشته باشند.

وی افزود: یکی از مسائلی که در نمایشگاه امسال مورد توجه ما قرار گرفته حضور مسؤولان دولتی در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها و همراهی چهره به چهره آنها با اهالی رسانه است، از این رو به عنوان نخستین وزیر بعد از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از آقای آذری جهرمی برای حضور در این نمایشگاه دعوت کردیم.

انتظامی با بیان این که حضور مسؤولان و نمایندگان دولت موجب می شود که مسائل و مشکلات بهتر حل و فصل شود، از خبرنگاران خواست تا با طرح سؤالات کلیدی و مهم بهترین بهره را از این فرصت ببرند.

یادآور می شود، در ادامه این نشست آقایان آذری جهرمی و حسین انتظامی به بازدید از غرفه های نمایشگاه مطبوعات پرداخته و به سؤالات خبرنگاران در حوزه های مختلف پاسخ دادند./1330/۲۰۱/ح

ارسال نظرات