۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۵۳۳۴۹۳
مسؤول امور روحانیون سپاه قرچک:

روح و قالب اسلامی مرز تعیین کننده انقلابی و غیرانقلابی است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک با بیان اینکه روح و قالب اسلامی مرز تعيين كننده انقلابي و غير انقلابي است، گفت: روح اگر از انقلاب خارج شود؛ انقلاب بوي تعفن مي گيرد.
حجت الاسلام عبدالله پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، حجت الاسلام حسین عبدالله پور مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان قرچک پيش از ظهر امروز در جمع بسيجيان اين شهرستان ، امر به معروف را از ویژگی های مجاهدان و انقلابيون دانست و با تأكيد بر بيانات رهبري گفت: باید تفکر امام و انقلاب بر همه امور حاکم باشد و انقلابی فکر و عمل کرد.

وي انقلاب اسلامي را متمايز با ديگر انقلاب ها دانست و افزود: بعد از وقوع انقلاب هاي غرب، مردمانشان سراغ كار خودشان مي‌روند و ديگر به انقلاب كاري ندارند اما در انقلاب اسلامي اينگونه نيست و كار ادامه دارد و از آن به بعد هم ديگر موضع گيري ها همراه با عمل انقلابي مي شود.

انقلاب اسلامي يعني حاكميت اخلاق اسلامي

مسؤول امور روحانیون سپاه قرچک با بيان اينكه انقلاب اسلامي بعني حاكميت ارزش ها، ابراز كرد: انقلاب اسلامي حاكميت اخلاق اسلامي است و دفعي نيست بلكه تدريجي است.

وي راهبرد انقلاب اسلامي را ادامه دار خواند و تصريح كرد: كار انقلابي تا رسيدن اصل ارزش ها و ثبوت ولايت محمد(ص) و علي(ع) وجود دارد، پيامبري كه براي تنزيل و امامي كه براي تفسير قرآن آمدند.

این مقام مسؤول با برشمردن اوصاف نیروهای انقلابی، آنها را بصیر، مقاوم، سازش ناپذیر، استکبار ستیز و معتهد به انقلاب و ارزشها توصيف كرد.

وي سيرت و صورت را مرز بين نيروهاي انقلابي و غير انقلابي مطرح كرد و اظهار داشت: انقلابي بيشتر به سيرت مي پردازد كه البته در پي آن صورت هم به دست مي‌آيد اما غير انقلابي بيشتر به ظاهر نگاه مي كند.

کارشناس سياسي مذهبی در ادامه با ابراز اينكه روح اگر از جسم خارج شود بي ارزش مي شود، اضافه كرد: روح و قالب از ديگر مرزهاي انقلابي و غير انقلابي است، چنانچه انقلابي با روح موضوع سر و كار دارد، روح اگر از انقلاب خارج شود؛ انقلاب بوي تعفن مي گيرد.

حجت الاسلام عبدالله پور در پايان بيان كرد: جهاد فقط كشتن دشمن و شهيد شدن نيست، امام راحل(ره) به مرگ طبيعي از دنيا رفت اما حقيقتاً دشمن را ازپاي درآورد./804/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات