۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۵۳۳۴۶۵
مدیرکل اوقاف لرستان:

اشتغال زایی مهم ترین مؤلفه تحقق اقتصاد مقاومتی است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان اشتغال زایی را از مؤلفه های مهم تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: برای تحقق این مهم و رهایی از مشکلات اقتصادی باید نیروهای جوان در دانشگاه ها را توانمند و با استعداد تربیت کرد.
مدیرکل اوقاف لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام  مرتضی خاکباز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان، صبح امروز در دیدار رییس دانشکده فنی و حرفه ای پسران لرستان با محوریت اشتغال زایی جوانان که در دفتر مدیرکل اوقاف برگزار شد، گفت: اشتغال و اشتغال زایی از اولویت های مهمی در جهت رفع مشکلات بیکاری، اقتصادی و کاهش آسیب های اجتماعی است.

وی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی در خانواده ها و جامعه افزود: اشتغال زایی از عوامل و مؤلفه های اصلی شکوفایی اقتصادی کشور است.

مدیرکل اوقاف لرستان با اشاره به وجود آسیب های اجتماعی و به بیراهه رفتن جوانان خاطرنشان کرد: بیکاری و نبود شغل موجب رفتن جوانان به راه خطا و گسترش آسیب های اجتماعی می شود.

وی با بیان اینکه مهم ترین دغدغه ما تربیت نسلی انقلابی، مؤمن، کارآمد و مؤثر برای آینده کشور است، عنوان داشت: برای رسیدن به این هدف باید زمینه اشتغال زایی جوانان فراهم شود و تلاش کنیم جوانانی توانمند تحویل جامعه دهیم که بتوانند در عرصه های مختلف مشغول فعالیت شوند.

حجت الاسلام خاکباز با تصریح به اینکه نقشه راه امسال همه مسؤولان کشور با نام گذاری امسال به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل توسط رهبر معظم انقلاب یک ادله روشن و صریح است، برای مسؤولان وآحاد مردم کشور براهمیت بیش ازپیش این موضوع  تأکید داشت.

وی بیان داشت: دانشگاه فنی وحرفه ای با تربیت دانش آموختگان عرصه علم و صنعت، در پیشبرد گام های بلند در رونق و ارتقا سطح صنعتی کشور و تولید علوم عملی و ایجاد شغل، مهم ترین وظایف را برعهده دارد.

مدیرکل اوقاف لرستان با بیان اینکه در اهمیت بحث علوم خود اشتغال رشته های فنی و حرفه ای مقام عظمای ولایت هم مرتب به مسؤولان امر یادآور شده اند، ادامه داد: باید از تمام ظرفیت های افراد خیراندیش و خیرین استان در کمک به پیشبرد این هدف عالی استفاده و یاری بگیریم./9459/پ203/ب1

ارسال نظرات