۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۵۳۲۷۷۲
آیت الله علما:

بستر اشتغال در استان کرمانشاه فراهم شود

آیت الله علما گفت: باید بستر ایجاد شغل در استان فراهم تا از ظرفیت و توانایی بالای جوانان در جهت احیای اقتصاد استفاده شود.
آیت الله مصطفی علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه کرمانشاه به توجه هرچه بیشتر در راستای اقتصاد مقاومتی و استفاده از نیروی متخصص داخلی  تصریح کرد: استفاده از ظرفیت های داخلی زمینه های تحول اقتصاد را فراهم کرده و وضعیت اشتغال را اعتلا می بخشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ابراز داشت: ایران اسلامی از ظرفیت و منابع بالایی برخوردار است، مدیریت صحیح و توجه بیشتر به داخل می تواند سبب کارآفرینی و بی نیازی به خارج از کشور شود.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه ظرفیت ها باید شناسایی شود گفت: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب باید فصل الخطاب قرار داده شده و براساس آن تدابیر لازم در جهت عملیاتی شود اندیشیده شود.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه ایران اسلامی مملو از نیروی متخصص و متعهد است بنابراین مسؤولان با اعتماد به این عزیزان و بکارگیری آنها در بخش های مختلف کشور را به سمت تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی هدایت کنند.

آیت الله علما به مشکل بیکاری استان کرمانشاه اشاره کرد و اظهار داشت: باید بستر ایجاد شغل در استان فراهم شود تا از ظرفیت و توانایی بالای جوانان در جهت احیای اقتصاد استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه مطرح کرد: استان کرمانشاه از منابع مختلف و سرشاری از جمله کشاورزی، آب و هوای مناسب و ... برخوردار است، مسؤولان با جذب سرمایه گذار از  این منابع در جهت اعتلا و رشد استان بهره مند شوند.

آیت الله علما عنوان داشت: متاسفانه از استان کرمانشاه در خصوص بیکاری جوانان از وضعیت نامطلوبی برخوردار است از این رو مسؤولان مربوطه در جهت مرتفع ساختن این مشکل چاره اندیشی کنند.

امام جمعه کرمانشاه در پایان تاکید کرد: وحدت و همدلی مسؤولان و همکاری مردم می تواند استان را سامان بخشد و مشکلات بزرگ استان را با دستان مسؤولان و مردم را حل و فصل کند./8571/پ۲۰۱/ب۱

ارسال نظرات