۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۵۳۱۶۳۴
رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس:

حرکت در مسیر نقشه های آمریکا و اروپا یک شغل هم در کشور ایجاد نمی کند

حاجی بابایی اظهارات دیوانه وار امروز ترامپ را ادامه دیپلماسی لبخند دیروز اوباما دانست و گفت: آمریکا می خواهد جلوی رشد اقتصادی و پیشرفت علمی ایران را بگیرد؛ درنتیجه با حرکت در مسیر نقشه های آمریکا و اروپا یک شغل هم در کشور ایجاد نخواهد شد.
حاجی بابایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حمیدرضا حاجی بابایی، رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، پیش از ظهر امروز در اجتماع بزرگ مردم اصفهان علیه اظهارات ضد ایرانی ترامپ و در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: امروز دو تفکر عمده در جهان وجود دارد و انقلاب اسلامی ایران جهان را به دو قطب اصلی تقسیم کرده است.

وی ادامه داد: یک جریان حق در جبهه اسلام ناب محمدی(ص) با محوریت جمهوری اسلامی و جریان دیگر هم تفکر غرب به سردمداری آمریکای جهانخوار است، رویارویی این دو تفکر آن قدر قوی بود که امام خمینی(ره) سال ها پیش نوید صدای شکسته شدن تفکر غرب و لیبرال دموکراسی را به گورباچف رساند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ایران را بازیگر اصلی در همه تحولات مهم در جهان امروز دانست و افزود: در همه عمر 40 ساله جمهوری اسلامی حتی یک لحظه هم وجود ندارد که آمریکایی ها دست از دشمنی با ما برداشته باشند و حضور قدرتمندانه نظام جمهوری اسلامی در مقابل استکبار جهانی همواره سبب عزت آفرینی برای نظام بوده است.

حاجی بابایی با اشاره به رفتار ظاهری دیوانه وار ترامپ، این قبیل رفتارها را با هدف ادامه مسیر دشمنی ها علیه جمهوری اسلامی و کاملاً برنامه ریزی شده ارزیابی کرد و اظهار داشت: آمریکایی ها این بار به جای لبخند در ظاهری دیوانه‌وار اهداف خود را دنبال می کنند، برنامه‌های ترامپ تداوم برنامه‌های اوباما و در همان مسیر قبلی است.

وی با بیان اینکه برنامه ریزان امروز آمریکا همان تئوریسین های دوره ریاست جمهوری اوباما هستند، تصریح کرد: آمریکا چندین سال با استفاده از ایجاد داعش و با کمک امثال عربستان سعودی منطقه را به آشوب کشاند و به دنبال تجزیه کشورهای منطقه بود، اما رهبر معظم انقلاب با وجود بدبینی های بسیاری از سیاستمداران منطقه با اقتدار در برابر آن ها ایستادند و دستور نابودی داعش از سوی سپاه را صادر کردند.

رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با پرده برداری از نقشه شوم آمریکا برای جدایی کردستان عراق در زمان حیات و قدرت داعش، ادامه داد: آن ها به دنبال این بودند که اسرائیل جدیدی در منطقه ایجاد کنند، الان هم آن ها به دنبال جداسازی کردستان عراق هستند تا از طریق ایجاد پایگاه مناسب برای آشوب سازی و تجزیه کشورهای منطقه اهداف شوم خود را دنبال کنند.

حاجی بابایی با بیان اینکه امروز سپاه و ارتش تا دو هزار کیلومتر دورتر از مرزهای ایران امنیت منطقه را در دست گرفته اند، اظهار داشت: ایران اسلامی امروز به برکت توان دفاعی خود از قدرت و عزت بسیاری در منطقه برخوردار است و این اقتدار آمریکا را عصبانی کرده و سبب نفرت آن ها از سپاه پاسداران شده است.

وی با اشاره به لزوم اهمیت مسائل اقتصادی و حرکت به سمت سیاست های اقتصاد مقاومتی، افزود: ما امروز امن ترین کشور دنیا هستیم و حرکت عظیمی شکل گرفته تا ایران پس از قدرت اول نظامی و امنیتی در منطقه در اقتصاد هم قدرت اول باشد.

رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با ابراز انزجار از نطق ترامپ در تروریستی خواندن سپاه پاسداران، تصریح کرد: آیا شهید حججی و شهید همت تروریست هستند یا آمریکایی که تروریست های تکفیری را به وجود آورد که رزمندگان مقاومت را با وحشیانه ترین اعمال قطعه قطعه کنند، امروز سپاه پاسداران در همه نقاط ایران شمار زیادی شهید در خانواده های مختلف ایرانی دارد و این به معنای پایگاه های خون فراوان سپاه پاسداران در کشور است.

حاجی بابایی با اشاره به سخنان مضحک ترامپ در عربی خواندن خلیج همیشه فارس، ابراز کرد: تاریخ آمریکا در نهایت به حضور کریستف کلمب در این قاره بازمی‌گردد و این در حالی است که ایران پهناور با تمدن چند هزار ساله کشوری است که هیچ کشوری نمی‌تواند تمدن آن را تخمین بزند، آمریکایی ها چگونه می خواهند نام خلیج فارسی که هزاران سال است به این نام خوانده شده را تغییر دهند.

وی بازی های جدید آمریکا و تقاضا برای شروع مذاکرات مجدد درباره برجام را در راستای بایکوت همه فعالیت های علمی هسته ای و توقف روند رشد علم و فناوری در کشور دانست و گفت: آمریکا می خواهد مردم ایران حتی در دانشگاه های خود هم نتوانند درس فیزیک هسته ای بدهند و صنعت موشکی را کاملاً فلج کنند و جلوی رشد اقتصادی ایران را بگیرند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم توجه بیشتر دولت به اشتغال جوانان و رکود اقتصادی، بیان داشت: در سایه آمریکا و دنباله روی از سیاست ها و نقشه های آمریکا و اروپا حتی یک شغل هم در ایران ایجاد نخواهد شد، ما بر اساس برنامه ششم  توسعه باید سالانه یک و نیم میلیون شغل ایجاد کنیم تا از این وضعیت خارج شویم.

مردم اصفهان در همه عرصه های انقلاب پیشرو هستند

حاجی بابایی استان اصفهان را دیار 23 هزار شهید معرفی کرد و با تقدیر از حضور فعال و همیشگی مردم اصفهان، گفت: امروز هم اصفهان بار دیگر مانند سایر عرصه های انقلاب پیشتاز بود، همه حاشیه سازی ها باید متوقف شود و همه مردم پشت سر رهبر انقلاب قرار گیرند تا سالانه یک و نیم میلیون شغل ایجاد شود و به نقطه ای برسیم که اگر ترامپ هزار بار هم سخنرانی کند ذره ای ارزش نداشته باشد.

وی با ابراز امیدواری از حضور مردم سراسر کشور و استان های دیگر در پیروی از حرکت مردم اصفهان در حمایت از انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران، ابراز داشت:  اگر اینگونه شود موج عظیمی در کشور راه خواهد افتاد و آمریکایی ها برای همیشه از این اعمال خود پشیمان خواهند شد. /869/پ۲۰۱/ب۲

ارسال نظرات