۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰
کد خبر: ۵۳۱۵۴۳
نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی:

رسانه ها و نمایشگاه ها در ایجاد فرهنگ کتابخوانی تاثیرگذار هستند

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: برپایی نمایشگاه های کتاب سبب نشاط روحی برای جویندگان علم می شود و رسانه ها و نمایشگاه ها می توانند در ایجاد فرهنگ کتابخوانی تاثیرگذار باشند.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی شامگاه شنبه در بازدید از نمایشگاه کتاب استان و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون مردم استان از یازدهمین نمایشگاه کتاب استقبال خوب و با نشاطی داشتند.

وی با بیان اینکه استقبال با شکوه مردم از نمایشگاه نشان از فرهنگ بالای آن ها دارد، گفت: آشنایی بیشتر مردم با کتاب و فرهنگ کتابخوانی یکی از اهداف مهم برپایی نمایشگاه ها است.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی افزود: برپایی نمایشگاه های کتاب سبب نشاط روحی برای جویندگان علم می شود و رسانه ها و نمایشگاه ها می توانند در ایجاد فرهنگ کتابخوانی تاثیرگذار باشند.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: سرانه مطالعه کتاب در کشور نسبت به سایر کشورهای توسعه یافته پایین است و این نیازمند فرهنگ سازی بیشتر دارد.

وی ادامه داد: نمایشگاه بین المللی جدید بیرجند تاکنون پیشرفت خوبی داشته است و امید داریم با فراهم شدن زیرساخت ها شاهد افتتاح این پروژه مهم در شهرستان باشیم.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین در این نمایشگاه استقبال ناشران و فروشندگان استانی قابل توجه بود و کتاب ها نیز با 30 درصد تخفیف ارائه می شد./880/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات