۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۵
کد خبر: ۵۳۰۸۰۵
حجت‌الاسلام حسین آبادی عنوان کرد؛

تهیه «منشور معرفتی زائر» توسط مسجد مقدس جمکران

مدیر مسجد مقام و شبستان‌های مسجد مقدس جمکران از تنظیم پیش‌نویس منشور معرفتی زائر در اساسنامه هماهنگی و همکاری‌های مشترک اعتاب مقدس کشور خبر داد.
جمکران

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام یاسین حسین آبادی، مدیر مسجد مقام و شبستان‌های مسجد مقدس جمکران در گفت‌وگو با خبرنگار درباره نشست اخیر نمایندگان اعتاب مقدس که سازمان اوقاف برگزار شد، گفت: در نشستی که نمایندگان اعتاب مقدس کشور در سازمان اوقاف داشتند، اساسنامه شورای عالی آستان‌های اهل‌بیت(ع) و بقاع متبرک تنظیم شد.

وی تنظیم پیش‌نویس منشور معرفتی زائر را از وظایف مسجد مقدس جمکران در این اساسنامه معرفی کرد و افزود: با توجه به اینکه معرفت، محور اصلی زیارت اهل‌بیت(ع) و امامزادگان است، مسجد مقدس جمکران وظیفه تولید محتوا در این زمینه را بر عهده گرفت و در این راستا بنا داریم منشور معرفتی زائر را تهیه و تنظیم کنیم.

حسین‌آبادی با اشاره به اجلاسیه اعتاب مقدس جهان اسلام گفت: اجلاسیه اعتاب مقدس جهان اسلام بناست همزمان با ولادت امام رضا(ع) در شهر کاظمین عراق برگزار شود. در این اجلاسیه سعی داریم اساسنامه نشست اوقاف را با موافقت مسئولان عراقی جزو محورهای اصلی نشست قرار دهیم./۹۶۹//۱۰۳/خ

ارسال نظرات