۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۵۳۰۱۷۳
رسانه های امروز در یک نگاه؛

مذاکره مجدد ممنوع

مذاکره مجدد درباره برجام؛ تله سه جانبه آمریکا، اروپا و آژانس، اکراد، قربانیان جدید استکبار، نظم‌ نوین منطقه برمحور بی‌اعتمادی به آمریکا، ۳ دلیل برای به بن‌بست رسیدن اقتصاد!، حمایت وارونه اروپا از برجام! بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است.
رسانه ها و مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مذاکره مجدد درباره برجام؛ تله سه جانبه آمریکا، اروپا و آژانس، اکراد، قربانیان جدید استکبار، نظم‌ نوین منطقه برمحور بی‌اعتمادی به آمریکا، ۳ دلیل برای به بن‌بست رسیدن اقتصاد!، حمایت وارونه اروپا از برجام! بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است که مسأله برجام مهمترین خبری بود که رسانه ها امروز به آن پرداختند.

با توجه به زمزمه هایی مبنی بر برگزاری مذاکره مجدد از سوی آمریکا و دیگر کشورها روزنامه کیهان نوشت با وجود گستاخی ها و بدعهدی های آمریکا در مورد توافقات برجام این کشور دوباره قصد دارد با برگزاری مذاکرات مجدد فعالیت های هسته ای ایران را برای همیشه متوقف کند و تحریم های موشکی را هم به توافقات اضافه کند.

روزنامه جوان با اشاره به استقلال کردستان و همه پرسی کردها در منطقه شمال عراق نوشت دولت آمریکا تنها راه حل خود برای خروج از مشکلات منطقه خاورمیانه را تجزیه عراق و استقلال کردستان می داند و به عبارت دیگر نقطه امید آمریکا در منطقه استقلال کردستان است که در پشت پرده شدیدا از این همه پرسی حمایت می کند.

گفتنی است رسانه ها به موضوعات دیگری از جمله مشکلات اقتصادی اشاره شده که در ادامه آنها را با هم خواهیم خواند.

مذاکره مجدد درباره برجام؛ تله سه جانبه آمریکا، اروپا و آژانس

روزنامه کیهان در تیتر صفحه نخست خود آورد آمریکا-کاخ سفید و کنگره- با همراهی اروپا و آژانس در پی زمینه‌چینی برای مذاکره مجدد و تحمیل برجام‌های جدید موشکی، منطقه‌ای و دائمی کردن برجام هستند. در شرایط فعلی لازم است تا دولت با اجرای ۲۹ شرط ابلاغی، به گستاخی طرف مقابل پاسخ دهد.

ادامه مطلب...

اکراد، قربانیان جدید استکبار

روزنامه جوان نوشت: نشریه نیروهای مسلح آمریکا مرزبندی مجدد خاورمیانه از سوی آمریکا را به نفع اقلیت قومی و مذهبی دانسته و تنها راه‌حل مشکلات آمریکا در خاورمیانه را پاره پاره شدن این منطقه می‌داند.

ادامه مطلب...

نظم‌ نوین منطقه برمحور بی‌اعتمادی به آمریکا

روزنامه وطن امروز نوشت: شکست زودتر از موعد و حدتصور نقشه آمریکا و صهیونیست‌ها در منطقه و هراس و کینه روزافزون آنها از پیروزی‌های جریان ضد داعش و نفوذ ایران در منطقه آنان را بر آن داشت پلن دوم خود را که جهت فعال‌سازی هنوز به بلوغ کامل نرسیده بود اجرا کنند.

ادامه مطلب...

۳ دلیل برای به بن‌بست رسیدن اقتصاد!

روزنامه جوان نوشت: برای حفظ دستاورد کاهش تورم، سیاست پولی خطرناکی را در این سال‌ها اتخاذ کردیم که حاصل آن رکود در بنگاه‌های خرد و مردمی و موکول کردن تورم و بی‌ارزش شدن پول ملی به آینده بود.

ادامه مطلب...

نگاه راهبردی به تجزیه‌طلبی اقلیم کردستان

روزنامه حمایت در یادداشتی نوشت: درحالی‌که آخرین بقایای تروریسم تکفیری در عراق و سوریه، رو به نابودی است، رونمایی از غائله کشور کردی، از طراحی بلندمدت بدخواهان منطقه برای ایجاد یک «عامل ایذایی» مستمر برای کشورهای صاحب نفوذ در غرب آسیا حکایت دارد.

ادامه مطلب...

مجمع روحانیون مبارز دیروز و امروز

روزنامه رسالت در سرمقاله امروز خود نوشت: اینکه آقای خوئینی‌ها می‌گویند «نهضت آزادی» هم ضد آمریکایی است، چطور با شهادت امام(ره) در مورد ماهیت نهضت آزادی و طرفداری این گروه از آمریکا و منافقین قابل جمع است.

ادامه مطلب...

حمایت وارونه اروپا از برجام!

روزنامه کیهان در یادداشتی نوشت: معرکه گرفتن روی حمایت اروپا از برجام بازی دیگری است که برخی برای فضاسازی رسانه‌ای در افکار عمومی در جهت حفظ برجام و منافع حزبی خود به راه انداخته‌اند تا ساز خود را با ساز «برجام ۲» در نیویورک کوک کنند!

ادامه مطلب...

در پایان گفتنی است با توجه به مشکلات اقتصادی و وعده های داده شده در ایام انتخابات مردم انتظار دارند که روز به روز مشکلات اقتصادی و بیکاری موجود در جامعه حل شود که فعلا مردم همچین اتفاق خوش را در زندگی روزمره خود نمی بینند./۱۳۲۵/۳۰۲/خ

ارسال نظرات