۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۵۲۷۴۸۰
امام جمعه شهرضا:

علمای شهرضا تلاش های فراوانی برای دوری هیأت های مذهبی از خرافات کرده اند

امام جمعه شهرضا گفت: یکی از مهمترین مزیت های فرهنگی و مذهبی شهرضا آن است که هیئات مذهبی آن بدون هرگونه خرافه فعالیت می‌کنند، این مسأله نشان می‌دهد علمای این شهرستان در گذشته تلاش زیادی برای نهادینه کردن فرهنگ صحیح اهل بیت(ع) در آن انجام داده‌اند.
یعقوبی - شهرضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی شهرضا که در محل فرمانداری این شهرستان انجام شد، عنوان کرد: مردم استان اصفهان کارنامه انقلابی درخشانی از خود برجای گذاشته‌اند، در هر منطقه از این استان تعداد زیادی از شهدا در دوان انقلاب و جنگ تحمیلی به خاک سپرده شده‌اند که باعث برکت و آبادانی شهرستان خود و کشور هستند.

وی اظهار کرد: مردم شهرستان شهرضا نیز با تقدیم حدود 750 شهید و تعداد زیادی از ایثارگران ولایتمداری و انقلابی بودن خود را ثابت کرده‌اند، در طول سالهای بعد از پیروی انقلاب خانواده‌های شهدا و همه اقشار مردمی باوجود سختیهای بسیار، برای حفظ نظام و ارزشهای متعالی آن تلاش کردند و امروز همه مردم شاهد رشد و بالندگی نظام در منطقه و جهان هستند که نشان از ثمردهی سالهای تلاش و مبارزه است.

امام جمعه شهرضا ادامه داد: هر اقدامی که در کشور در راستای خدمت رسانی به مردم انجام می‌شود و هر پیشرفتی که شاهد آن هستیم مرهون ایثارگری و خون شهدای گرانقدری قبل و بعد از انقلاب و دوران دفاع مقدس است، شهدا با همه توان برای خدمت به انقلاب و ارزشهای متعالی نظام وارد عمل شدند و در این راه از همه دلبستگیهای مادی خود نیز گذشتند.

حجت الاسلام یعقوبی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به سخنان اخیر رهبری معظم انقلاب اسلامی در جمع فرماندهان و دانش آموختگان دانشکده علوم انتظامی، گفت: کار نیروی انتظامی در پیشگاه مردم قرار دارد، همه مردم همانگونه که شبانه روز از خدمات نیروی انتظامی استفاده می‌کنند شاهد اقدامات آن هم هستند.

وی اظهار کرد: نیروی انتظامی در همه بخشها حضوری فعال و پرتلاش داشته است، این نیرو به همه اقشار جامعه خدمت رسانی می‌کند اما مهمترین نتیجه کار این نیرو تأمین امنیت پایدار در جامعه است، امنیت مهمترین رکن هرجامعه است که اگر به خوبی ایجاد شود، امکان رشد و توسعه برای سایر بخشها نیز فراهم خواهد شد.

امام جمعه شهرضا با تأکید بر ضرورت ارتقای درجه فرماندهی انتظامی این شهرستان، عنوان کرد: باید زمینه مناسب برای تجهیز نیروی انتظامی در هر منطقه فراهم شود، اگر پلیس امکانتی مناسب و به‌روز در اختیار داشته باشد، خدمت رسانی آن هم بهتر و ثمره کار آن یعنی تأمین امنیت پایدار نیز با سرعت بیشتری به دست می‌آید.

حجت الاسلام یعقوبی ادامه داد: شهرضا یکی از شهرستانهای بین راهی استان اصفهان است، این در حالی است که وجود آستان امامزاده شاهرضا(ع) نیز سالیانه زمینه حضور هزاران نفر از مسافران را از مناطق مختلف به این شهرستان فراهم می‌کند، پس باید پلیس این شهرستان نیز بهترین تجهیزات را در اختیار داشته باشد تا نیروی انسانی توانمند و مستعد آن بتوانند بهترین خدمات را به مردمی که شایستگی برخورداری از بهترین خدمات را دارند، ارائه دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار کرد: یکی از مهمترین مزیتهای فرهنگی و مذهبی شهرضا آن است که هیئات مذهبی آن بدون هرگونه خرافه فعالیت می‌کنند، این مسأله نشان می‌دهد علمای این شهرستان در گذشته تلاش زیادی برای نهادینه کردن فرهنگ صحیح اهل بیت(ع) در آن انجام داده‌اند./868/پ202/ب1

ارسال نظرات