۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴
کد خبر: ۵۲۶۷۴۸
امام جمعه بندپی غربی:

برخی ها در داخل کشور به دنبال تجربه راه غلط غرب هستند

امام جمعه بندپی غربی با انتقاد شدید از رواج سبک زندگی غربی در جامعه اسلامی و عدم مقابله جدی با این انحراف گفت: برخی ها در داخل کشور به دنبال تجربه راه غلط غرب هستند و با شعار آزادی، اجرای آزادی های غربی در کشور را مطالبه می کنند.
محمد علی حاجی زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام محمد علی حاجی زاده، امام جمعه بندپی غربی امشب در جمع فرهنگیان در شهرخشرودپی با اشاره به نگاه اسلام به حوزه تعلیم و تربیت، گفت: نگاه اسلام به حوزه تعلیم و تربیت با محوریت خانواده و استحکام آن است تا یک جامعه سالم و پویا در جامعه پدید بیاید.

وی افزود: متاسفانه طی سال های اخیر در اثر رواج فرهنگ غربی  و شبیخون فرهنگی شاهد سست شدن عنصر خانواده در جامعه و کم توجهی از سوی مردم برای استحکام آن هستیم.

استاد حوزه علمیه ضمن بیان وضعیت کنونی خانواده در جامعه غربی، اظهار داشت : دستاورد فرهنگ غرب فروپاشی کانون خانواده و تغییر محتوایی خانواده و ساختار آن است و همجنس گرایی و فسادهای اخلاقی از پیامدهای آن محسوب می شود.

وی ادامه داد: فرهنگ اسلامی هدف خود را در سبک زندگی، حفظ و تعالی کانون خانواده تعریف کرده است تا ضمن  جلوگیری از بی بند و باری و فحشا، نسل بشر یک نسل سالم و سلامت باشد.

حجت الاسلام حاجی زاده پیامد آزادی های جنسی در غرب را فروپاشی خانواده و خارج شدن ریل نیازهای جنسی از مسیر درست خود بیان کرد و گفت: آزادی های بی قید و شرط  در غرب و معاشرت های بدون حد و مرز که منجر به اختلاط بین زن و مرد نامحرم در غرب شده است، موجب پایین آمدن میل به ازدواج درست و ایجاد پدیده هایی مانند همجنس گرایی و انحطاط اخلاقی شد.

وی افزود: امروز جامعه غربی در حوزه خانواده به بن بست اجتماعی شدیدی رسیده و رنج بزرگی گریبان گیر جامعه غربی شده است.

امام جمعه بندپی غربی با انتقاد شدید از رواج سبک زندگی غربی در جامعه اسلامی و عدم مقابله جدی با این انحراف در جامعه، خاطرنشان کرد: برخی ها در داخل کشور به دنبال تجربه راه غلط غرب هستند و مرتب دم از آزادی می زنند و غرب را الگوی خود قرار داده اند.

وی ادامه داد: امروز برخی ها به جای رفع مشکلات اساسی کشور، مرتب خواسته هایی مانند رفتن زنان به ورزشگاه ها را مطالبه می کنند و اصلا بالا رفتن سن ازدواج و رفع مشکلات اجتماعی بانوان برای آن ها اهمیتی ندارد.

حجت الاسلام حاجی زاده تاکید کرد: مطالبه اصلی همه بانوان و جوانان کشور اشتغال و رفع مشکلات معیشتی است زیرا این مشکلات موجب پایین آمدن رغبت جوانان برای ازدواج و آسیب رسانی با کانون خانواده های زیادی درکشور شده است.

وی افزود: هدف اصلی در انحراف افکار جامعه اسلامی ما برای دور شدن از خواست های اصلی جامعه، سیاسی و جناحی است تا اولویت ها در کشور تغییر کند و کم کاری های آنان در رفع مسائل اصلی کشور مورد توجه قرار نگیرد./1313/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات