۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۵۲۳۲۳۳
مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر:

غدیر راهبرد کلان اسلام برای نجات بشریت است

مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر گفت: غدیر راهبرد کلان اسلام برای نجات بشریت و نیل به تعالی است.
ظریف منش غدیر غدیر غدیر غدیر غدیر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسین ظریف منش مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر امروز در در دومین کنگره ملی غدیر با رویکرد بزرگداشت علامه آیت الله سید مرتضی عسگری که در سازمان صدا و سیما برگزار شد، با اشاره به تاریخچه‌ای از غدیر و مجاهدات علمای بزرگی نظیر علامه امینی و آیت الله عسگری، گفت: غدیر راهبرد کلان اسلام برای نجات بشریت و نیل به تعالی است.

وی افزود: غدیر تمسک به ولایت و تنها طریق رسیدن به عزت دنیا و آخرت است.

ظریف منش با بیان اینکه امروز برای گرامیداشت یکی از فرزندان خستگی ناپذیر اسلام گردهم جمع شدیم، عنوان کرد: نخستین سرمایه بشریت برای گسترش غدیر فرمان الهی بود که توسط ائمه معصومین(ع) در آداب و فلسفه غدیر بیان شده است.

مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر با اشاره به اهداف کنگره ملی غدیر، اظهار داشت: برگزاری چنین همایش‌هایی در راستای این است که غدیر فراموش نشود چراکه غدیر تنها راه هدایت بشریت است.

وی با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) ائمه معصومین(ع) برای روایت‌های غدیر مجاهدت‌ها داشتند، ابراز کرد: علما، بزرگان و شهدا با قلم و خون خود از غدیر پاسداری کردند و مجاهدانی از صدر اسلام تا امروز برای ولایت جانفشانی‌ها کرده اند.

ظریف منش با بیان اینکه در بنیاد غدیر تلاش کردیم که دستور الهی درباره غدیر را به آیندگان منتقل کنیم، گفت: امسال برنامه بزرگداشت سید علامه سید مرتضی عسگری را داشتیم و سال آینده سومین همایش ملی غدیر بزرگداشت مرحوم خزعلی را خواهیم داشت که دانشکده اصول‌الدین را تاسیس کرد و امروز منشأ خیر و برکت است./807/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات