۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۵۲۳۱۵۲
وزیر آموزش و پرورش:

هیچگاه دانش‌‌آموزان و خانواده‌های هرمزگانی فراموش نمی‌شوند

بطحایی در زمینه دانش‌آموزان آسیب دیده هرمزگانی، گفت: هیچگاه دانش‌‌آموزان و خانواده‌های هرمزگانی فراموش نمی‌شوند و وظایف و اقدامات مربوط به این داغداران بین دستگاه‌های مربوطه تقسیم خواهد شد.
بطحایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران در زمینه دانش‌آموزان آسیب دیده هرمزگانی، گفت: هیچگاه دانش‌‌آموزان و خانواده‌های هرمزگانی فراموش نمی‌شوند، اما اقدامات مربوط به این داغداران مربوط به بخش‌های مختلفی می‌شود که وظایف بین دستگاه‌های مربوطه تقسیم خواهد شد.

وی در رابطه با پرداخت معوقات فرهنگیان، تأکید کرد: در این زمینه هرگاه معوقات پرداخت شد مبلغ دقیق آن نیز به اطلاع خواهیم رساند.

بطحایی در رابطه با بیمه فرهنگیان نیز یادآور شد: درباره اقدام برای بیمه طلایی فرهنگیان جلساتی را برپا کردیم که نهایتا به این نتیجه رسیدیم که این بیمه ادامه پیدا کند.

وزیر آموزش و پرورش در مورد رییس دانشگاه فرهنگیان و زمان تعیین آن نیز، تأکید کرد: این دانشگاه فعلا رییس دارد.

وی درباره ساماندهی صندوق فرهنگیان هم ابراز داشت: برای صندوق ذخیره فرهنگیان ساز و کارهایی مشخص شده است که ان شاء الله بخشی از مشکلات با این ساز و کارها مرتفع شود، اما به دنبال این هستیم که راهکارهای قانونی پیدا کنیم.

بطحایی اضافه کرد: یکی از راه‌های ما این است که معلمان در انتخاب تعدادی از اعضای هیأت امنا مستقیما مشارکت کنند، به این معنا که خود معلمان بتوانند هیأت امنا را انتخاب کنند و از این رو بتوانیم یک نمایندگی جدی و رسمی را برای هیأت امنا داشته باشیم.

وزیر آموزش و پرورش در پایان در مورد دانش آموزان شین آباد، تصریح کرد: با توجه به آنچه در توافق‌نامه بین هیأت وزیران اتخاذ شد، بنا بر این شد که پیگیری مربوط به بحث‌های درمانی و آموزشی آنها انجام شود، همچنین یک بخش اعتباری در قانون بودجه برای آنها پیش بینی‌ شد که دنبال می‌شود./۸۱۶/۲۰۲/ح

ارسال نظرات