۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۵۲۱۱۸۵
تولیت آستان قدس رضوی:

مدیران کشور با اقدام و عمل نسبت به حل مشکلات مردم تلاش کنند

تولیت آستان قدس رضوی گفت: تاکنون مردم با ورود در صحنه های مختلف کشور به وظایف خود عمل کردند و امروز مدیران با اقدام و عمل نسبت به حل مشکلات گام بردارند و در جهت رفع محرومیت تلاش کنند.
تولیت آستان قدس رضوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی و نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: مردم استان در تمام عرصه های مختلف کشور به خوبی امتحان خود را پس دادند و همواره برای دفاع از نظام و انقلاب وارد صحنه شدند.

وی گفت: مردم استان به دلیل خشکسالی ها دچار مشکل شده اند اما با این حال مشاهده می کنیم در تمام صحنه های کشور حضور پررنگی دارند و امروز نوبت مدیران است که وظایف خود را انجام دهند.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: تاکنون مردم با ورود در صحنه های مختلف کشور به وظایف خود عمل کردند و امروز مدیران کشور با اقدام و عمل نسبت به حل مشکلات گام بردارند و در جهت رفع محرومیت تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تصریح کرد: باید نسبت به توانمندسازی مردم استان توجه شود زیرا مردم این خطه از کشور فرهنگ دینی دارند و از فرهنگ غنی اسلام برخوردار هستند و باید به مسائل فرهنگی و حوزه های علمیه استان نگاه ویژه ای شود.

وی ادامه داد: سرمایه گذاری که قرار است در خراسان جنوبی صورت بگیرد باید متناسب با اقلیم استان باشد و بهره وری محصولات استان به دلیل عدم بسته بندی مناسب نصیب دیگر کشورها می شود.

تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: برای اینکه فرآیند تولید را تکمیل کرد و به افزایش بهره وری رسید باید صنایع تبدیلی و تکمیلی ایجاد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی اظهار کرد: توسعه یافتگی در استان خراسان جنوبی نیازمند اقدام جهادی است و اقدام جهادی نیز نیازمند روحیه جهادی است و اگر اقدام جهادی نباشد اعتماد کامل حاصل نمی شود و برای رفع مشکلات مردم تنها سخنرانی کافی نیست./880/پ202/ب1

ارسال نظرات