۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۵۲۱۰۲۴
امام جمعه دورود:

مسؤولیت پذیری مهم ترین عامل در رفع مشکلات مردم است

امام جمعه دورود مسؤولیت پذیری را فرصتی برای خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات کشور دانست و گفت: این مهم باید سرلوحه کار مدیران و مسؤولان قرار گیرد تا مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور برطرف شود.
امام جمعه دورود- لرستان

حجت الاسلام رضا حقیان، امام جمعه دورود، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت هفته دولت بیان داشت: این ایام فرصتی مناسب برای گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت و بازخوانی ویژگی های این بزرگان در عرصه خدمت رسانی به مردم است.

وی با بیان اینکه مسؤولیت پذیری فرصتی برای خدمتگزاری به مردم و ارتقای وضعیت کشور در عرصه های مختلف است، افزود: در این راستا مسؤولان باید برای رضای خدا و کسب اعتماد مردم و رضایتمندی آنان اقدام کنند.

امام جمعه دورود مهم ترین ویژگی دولتمردان در عرصه خدمت رسانی را دوری کردن از نگاه منفعت گرایانه خواند و عنوان داشت: در رسیدن به پست و مقام باید مسؤولیت پذیر باشیم.

وی پذیرش مسؤولیت را امانت دانست و اظهار داشت: با منفعت گرایی نباید در مسؤولیت پذیری در امانت خود خیانت کنیم.

حجت الاسلام حقیان ادامه داد: پرداختن مسؤولان به مسائل فرعی و غفلت از مسائل و مشکلات اصلی مردم و کشور موجب ایجاد بی اعتمادی مردم نسبت به دولتمردان می شود.

وی خاطرنشان کرد: این حاشیه سازی ها از سوی مسؤولان نه تنها مشکلی از مشکلات مردم را برطرف نمی کند بلکه بر مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم می افزاید.

امام جمعه دورود با تأکید بر ضرورت الگوبرداری از ویژگی های شهید رجایی و باهنر از سوی دولتمردان اظهار داشت: ساده زیستی مهم ترین ویژگی این بزرگان بود و دولتمردان باید این ویژگی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی اظهار داشت: دولتمردان با دوری از اشرافیت و تجمل گرایی باید الگوی دیگر مدیران و مسؤولان بوده و الگوی موفق در زندگی مردم باشند.

حجت الاسلام حقیان بیان داشت: استکبارستیزی، ولایتمداری، تبعیت از رهبری و دشمن شناسی از دیگر ویژگی هایی است که باید سرلوحه کار مدیران و مسؤولان قرار گیرد./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات