۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۷۵۶۸۰۱
استاندار قم عنوان کرد؛

گام‌های جدید در رفع موانع تولید با کمک اتحادیه‌ها و اصناف

گام‌های جدید در رفع موانع تولید با کمک اتحادیه‌ها و اصناف
آقامیری تصریح کرد: روسای اتحادیه‌ها و اصناف که در جلسات استانداری شرکت می‌کنند، باید موضوعات و موانع خود را اطلاع دهند تا بتوانیم در رفع موانع گام‌های جدیدی را برداریم.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سید محمد آقامیری در نشست بررسی و رسیدگی به مطالبات فعالان حوزه تولید استان قم در سال جهش تولید، اظهار کرد: برخی از موضوعاتی که در این جلسه مطرح شد را برای اولین شنیدیم با این تفسیر که ما هر هفته جلسه مشارکت مردمی را با فعالین اقتصادی داریم و به صورت مرتب این جلسات برگزار می‌شود.

استاندار قم گفت: در رفع موانع تولید واحدهای تولیدی دریغی نداشته‌ایم و شخصا در جایگاه مطالبه‌گری شرکت‌ها حضور داشته‌ام و اعتقاد دارم بخش خصوصی کارهایی را می‌تواند انجام دهد که محال است دولت بتواند انجام دهد.

وی افزود: دولت هیچ‌گاه نمی‌تواند یک تاجر و کاسب خوبی باشد، نگاه مقام معظم رهبری نیز جهش تولید با مشارکت مردم است که بسیار اهمیت دارد.

آقامیری با اشاره به برگزاری جلسات مختلف اقتصادی، بیان کرد: روسای اتحادیه‌ها و اصناف که در جلسات استانداری شرکت می‌کنند باید موضوعات و موانع خود را اطلاع دهند تا بتوانیم در رفع موانع گام‌های جدیدی را برداریم.

استاندار قم، اضافه کرد: به اعتقاد ما هر مشکلی چاره‌ای دارد، مدیران باید در حل این موانع و مشکلات به طور جدی تلاش کنند، ما نیز به عنوان خادم مردم در خدمت تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی هستیم.

آقامیری در پایان تاکید کرد: ان‌شاءلله هر چه سریع‌تر بتوانیم مشکلات موجود در استان را با کمک مسئولین و مشارکت مردم حل کنیم.

لازم به ذکر است نشست بررسی و رسیدگی به مطالبات فعالان حوزه تولید استان قم با حضور حجت الاسلام والمسلمین احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، روح الله بیات مدیر کل رسیدگی به شکایات و درخواست‌های مردمی ریاست جمهوری، نمایندگان تام‌الاختیار وزارت‌خانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی و گردشگری و جهادکشاورزی، بنیاد ملی نخبگان استان، اتاق تعاون استان، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و تعدادی از مدیران کل استان قم در سالن امام جواد استانداری قم برگزار شد.

ارسال نظرات