۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۵۲۰۱۶۷
مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز:

توجه به مسائل اصلی کشور راه حل رفع مشکلات مردم است

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز با تأکید بر ضرورت توجه دولتمردان و مسؤولان به مسائل اصلی کشور گفت: حل این مشکلات در سایه مسؤولیت پذیری مسؤولان صورت می گیرد.
هفته دولت

حجت الاسلام ابوالفضل اسماعیلی، مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به پرداختن برخی مسؤولان به مسائل فرعی و رها کردن اصل بیان داشت: رها کردن مسائل اصلی موجب ایجاد اختلال در خدمت به مردم می شود.

وی با بیان اینکه مدیر وقتی به وظیفه خود واقف باشد به دنبال حاشیه نمی رود، افزود: وقتی مدیران در عرصه خدمت رسانی ضعیف باشند با سرگرم شدن به امور فرعی تلاش می کنند مردم را به حاشیه بکشانند.

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز با اشاره به اینکه اصل مسؤولیت پذیری در عرصه های مختلف خدمت رسانی به مردم است، اظهار داشت: در انتخاب مدیران و مسؤولان همواره باید افراد مسؤولیت پذیر انتخاب شوند.

وی با اشاره به پیامدهای پرداختن مدیران به مسائل حاشیه ای عنوان کرد: این امر موجی می شود مردم نیز سرگرم حاشیه ها شوند و از اصل زندگی خویش غفلت کنند.

حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به اینکه مردم از رؤسا و دولتمردان الگو می گیرند، ادامه داد: در این راستا مسؤولان باید همواره در خدمت رسانی به مردم مسؤولیت خود را به بهترین شکل انجام دهند.

وی ساده زیستی را از دیگر اموری دانست که باید سرلوحه کار و زندگی دولتمردان قرار بگیرد و این مهم را باید از شهیدان رجایی و باهنر درس بگیرند.   

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز با اشاره به وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی در کشور یادآور شد: این مشکلات در سایه مسؤولیت پذیری و توجه به مسائل اصل کشور برطرف می شود./۹۴۵۹/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات