۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۵۱۶۱۰۸
نماینده ولی فقیه در لشکر ۸ نجف اشرف:

برای برخی افراد سخت است که آمریکا را دشمن بدانند

نماینده ولی فقیه در لشکر ۸ نجف اشرف گفت: برای برخی افراد سخت است که آمریکا را به عنوان دشمن ملت ایران خطاب کنند در حالی که رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری بر لزوم صراحت لهجه در مقابل دشمن تأکید فرمودند.
پرچم آمریکا مرگ بر آمریکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محسن طالبپور شب گذشته در مراسم سخنرانی که در مسجد اصحاب کساء شهرضا برگزار شد، با اشاره به بخشهایی از سخنان رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری دولت دوزادهم، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این مراسم یک نطق بی سابقه اینجام دادند و یک حکم بی سابقه را هم به رییس جمهور تحویل دادند چون در آن حکم به شش مورد از مهمترین مواردی که به نظر ایشان از اهیمت بسیار زیادی برخوردارد بودف تأکید شده است.

وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب معضلات اقتصادی را مهمترین دغدغه مردم دانستند و به رییس جمهور تأکید کردند که برای حل مسائل اقتصادی کشور و در رأس آنها، معضلات معیشتی مردم تدابیر جدی اتخاذ کند، چون همانگونه که ایشان فرمودند در شرایط فعلی اخباری به رهبری انقلاب می‌رسد که اوضاع مناسبی از نظر معیشت مردم را در جامعه نشان نمی‌دهد.

نماینده ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف بیان کرد: تعامل گسترده با همه کشورهای دنیا به جز دو کشور آمریکا و اسراییل نکته دیگری بود که رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید فرمودند، البته همانطور که ایشان پیش از این بیان کرده بودند تعامل با کشورهای دنیا باید بر اساس عزت و حکت و مصلت کشور با در نظر گرفتن همه موارد اصل دشمن شناسی باشد.

حجت الاسلام طالبپور ادامه داد: متأسفانه در مسأله تعامل با کشورهای دنیا برخی از مسؤولان از صراحت لهجه کافی برخوردار نیستند در حالی که رهبر انقلاب بر این مسأله تأکید فرمودند؛ برای برخی افراد سخت است که آمریکا را دشمن بدانند و به هر شکلی تلاش می‌کنند تا از بکار بدن این لفظ برای این کشور خودداری کنند.

وی تأکید کرد: تجربه چهل ساله تاریخ انقلاب نشان داده است که در هر کجا در برابر دشمن ایستادگی کردیم هزینه کمتری را نیز پرداخت کردیم و در مقابل در هر کجا در مقابل آن عقب نشینی کردیم دشمن گستاختر شد، در شرایطی که اتحاد بی نظیر نمایندگان دو حزب جمهوری خواه و دموکرات آمریکا برای تحریم ایران قرار گرفت و رییس جمهور این کشور نیز با کمال بی شرمی این تحریمها را امضا و ابلاغ می‌کند، هنوز برخی افراد در نقض برجام تردید دارند.

نماینده ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف عنوان کرد: مسؤولیتها در نظام اسلامی یک امانت الهی است، این تعبیر نشان می‌دهد تصدی هر پست و مقامی غیر دائمی و موقتی است و در مدت کوتاه تصدی مقامات، باید حق امانت رعایت شود، مسؤولان باید اولولیتهای کشور را تشخیص و به جای حاشیه سازیهای بی مورد، برای رفع آنها برنامه ریزی کنند.

حجت الاسلام طالبپور تصریح کرد: اکنون زمان آزمون و خطا در اداره امور کشور گذشته است، باید با همه توان برای کمک به مردم و رفع نیازمندیهای اجتماع وارد عمل شویم و دولت که همه امکانات کشور را در اختیار دارد باید در این زمینه پیشگام باشد.

وی عنوان کرد: دولتمردان باید روحیه انتقادپذیری داشته باشند، نمی‌توان دهان مردم را بست و به آنها امر کرد که هیچ نگویند، سعه صدر سیاسی و پرهیز از بیان عبارات و ارتکاب اعمالی که منجر به ایجاد دوقطبی در جامعه شود، یک ضرورت انکار ناپذیر و ضروری است.

نماینده ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف گفت: ما در شرایط حساسی به سر می‌بریم، حضور مقتدرانه جمهوری اسلامی در منطقه و جهان، صلابت و شکوه انقلاب اسلامی و لایت فقیه را به همگان ثابت کرده است، امروز گرایش بسیار زیادی به سوی ولایت و رهبری انقلاب وجود دارد و دشمنان از این مسأله به دنبال انتقام گیری و در برخی موارد، انحراف اعتقادات هستند، پس باید متحد و یکپارچه و گوش به فرمان ولایت، در برابر هرآنچه اتحاد ملی را هدف قرار داده ایستادگی کنیم.

حجت الاسلام طالبپور، تأکید کرد: نباید فرد یا گروهی در کشور مطالبی بیان کند که بر خلاف اصول انقلاب اسلامی و منویات رهبر انقلاب باشد، دشمن منتظر است تا از هر فرصتی به سود خود و برای دست یابی به اهداف شوم خود استفاده کند، تاکنون ایستادگی ملت و تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب همه توطئه‌ها را ناکام گذاشته است و از این پس مسؤولان باید این دستاورد بزرگ را حفظ و تقویت کنند./868/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات