۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷
کد خبر: ۵۱۰۳۲۸
آيت الله نمازي:

قوام و استحكام دين در سايه اقتدار نظامي و اقتصاد مقاومتي است

آیت الله نمازی قوام و استحكام دين خدا را در سايه اقتدار نظامي و اقتصاد مقاومتي دانست و گفت: دو عنصراقتدار نظامي و اقتصاد مقاومتي سبب شده است تا به امروز هميشه اسلام مورد تهديد و تهاجم دشمن باشد.
آيت الله عبدالنبي نمازي آیت الله نمازی

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، آيت الله عبدالنبي نمازي بعد از ظهر امروز در ديدار رييس اداره صنعت، معدن و تجارت كاشان و مدير عامل شركت گالوانيزه كاشان، گفت: رونق اقتصادي كشور و صنعت كشور در گرو توجه به اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال در كشور و حمايت از كالاي ايراني است.

وي با اشاره به اينكه  اقتصاد مقاومتي در عصر ظهور تحقق خواهد يافت، گفت: براي تحقق اقتصاد مقاومتي مورد نظر رهبر معظم انقلاب همه ما هم تکليف داريم براي اقتصاد مقاومتي برنامه ريزي داشته باشيم.

آيت الله نمازي يادآور شد: در عصر ظهور امام زمان(عج) هيچ خبري از فقر و فقير نخواهد بود و آنهايي كه زكات واجب و يا قصد پرداخت كفاره دارند، فقير و نيازمندي را پيدا نمي‌كنند تا زكات واجب و يا كفاره خود را به آنها پرداخت كنند و در چنين شرايطي امنيت كامل و مطلق بر جامعه حاكم است.

وي قوام و استحكام دين خدا را در سايه اقتدار نظامي و اقتصاد مقاومتي دانست و اظهار داشت: دو عنصر اقتدار نظامي و اقتصاد مقاومتي سبب شده است تا به امروز كه 1438 سال از تولد اسلام مي‌گذرد هميشه اسلام مورد تهديد و تهاجم دشمن باشد.   

نماينده ولي فقيه در كاشان تأكيد كرد: اگر تدبير رهبر معظم انقلاب و فرمانده كل قوا بر اقتدار نظامي و اقتصاد مقاومتي است، اين سياست الهام گرفته از سياست توحيدي است، بنابراين قدرت اسلام سبب شده تا اسلام  با وجود اينكه هميشه مورد تهاجم دشمن بوده است، حفظ شود.

در ادامه، عزيز قنواتي مديرعامل شركت گالوانيزه كاشان، توليدات اين شركت را 85 هزار تن انواع محصولات در سال اعلام كرد و افزود: عمده سهام شركت گالوانيزه كاشان از شركت فولاد مباركه و مابقي سهامداران شركت بخش خصوصي هستند.

وي افزود: شركت گالوانيزه كاشان در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال در سال گذشته 15 درصد رشد توليد داشته است و سودهي اين شركت بيش از 70 درصد رشد داشته است كه اين امر بيانگر موفقيت شركت گالوالنيزه كاشان در اقتصاد كشور است.

قنواتي با اشاره به اينكه در مجمع عمومي شركت 20 درصد رشد توليد و 50 درصد رشد سودآوري براي گالوانيزه كاشان پيش بيني شده است، يادآور شد: يكي از برنامه شركت گالوانيزه كاشان براي توسعه، تبديل سود انباشته به افزايش توليد و سرمايه است كه هم اكنون 90 ميليارد تومان سرمايه شركت است.

مديرعامل شركت گالوانيزه كاشان خاطرنشان كرد: اين شركت به دليل همگام بودن با تكنولوژي روز، هيچگونه مشكل اقتصادي نداشته و پرداخت حقوق و تسهيلات كارگران به موقع و به روز است و توليدات اين شركت ضمن استفاده در داخل كشور به كشورهاي تركمنستان، ارمنستان، عراق و تركيه نيز صادر مي شود./202/1307/ب1

ارسال نظرات