۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۵۰۹۶۱۹
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

انسان های مغرور به خودپرستی می اندیشند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: انسان هایی که غرور دارند هیچ گاه فکر نمی کنند و همواره به خوپرستی می اندیشند، این عالم مانند دریا است و اگر کسی شنا یاد نداشته باشد به طور قطع غرق می شود.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در گردهمایی خانواده بزرگ تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار داشت: خداوند در این دنیا نعمت های فراوانی را آفریده است که قابل شمارش نیست.

وی با بیان اینکه آنچه که بر روی زمین و آسمان ها است نعمت های خدای متعال می باشد، گفت: بشر پیشرفت های زیادی کرده اما با این همه پیشرفت ها نمی تواند بگوید که چه چیزی در جهان است و چه چیزی وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه برخی از نعمت های خدا مشروط و برخی شرط هستند، افزود: مشروط به معنای این است که اگر حفظ نشود نعمت می شوند اما شرط یعنی با آن همه چیز در عالم معنی می دهد و منهای آن هیچ چیزی معنی نمی دهد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه خداوند از تمام جهات غنی است و انسان ها فقیر هستند، تصریح کرد: حضرت موسی به قارون گفت خداوند آن است که به تمام موجودات عالم آنچه که لازم بوده، داده است و به آن ها فرموده است که چطور باید از نعمت ها استفاده کنند.

وی ادامه داد: انسان هایی که غرور دارند هیچ گاه فکر نمی کنند و همواره به خوپرستی می اندیشند، این عالم مانند دریا است و اگر کسی شنا یاد نداشته باشد به طور قطع غرق می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی «هدایت» سرمایه اصلی عمر و «ضلالت» را خسران اصلی در این دنیا دانست و خاطرنشان کرد: روحانیان باید جان مطالب را به مخاطبان خود تفهیم کنند تا او خودش به دنبال مطلب برود./203/880/ب1

ارسال نظرات